donderdag 22 september 2022

52 Weeks to Christmas, week 38.

Gisteren gezellig bij Els aan de fröbel geweest en een kaartje gemaakt voor de lopende Lift Challenge. Dat zie je morgen, want vandaag is donderdag - kerstkaartjesdag. Bij de Action kocht ik 2 leuke papierblokken van DecoTime en maakte deze 2 kerstkaartjes.

Het zijn simpele kaartjes geworden, maar soms is er niet veel nodig. Al lukt het me niet altijd om CAS-kaartjes te maken, vooral de kerstkaartjes worden meestal wat voller. Maar deze keer zijn er minimaal materialen gebruikt.

Als je ook een kerstkaartje hebt gemaakt, link het dan op het 52 Weeks to Christmas blog om mee te doen met de wekelijkse uitdaging. Kijk ook voor meer inspiratie op het 52WTC blog, want daar zie je kaartjes van Ingrid en Jantine. De andere DT-dames hebben ook weer een leuke kerstkaart op hun eigen blog, dus hop daar gerust  langs.

Vandaag een lange werkdag: eerst 8 uur (bloem)lessen en vanavond de infoavond voor de ouders van mijn mentorleerlingen. Alles is voorbereid, dus komt goed, maar ik denk dat het batterijtje vanavond wel leeg zal zijn ;)

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas. option: gingham (second card)

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

CAS on Friday - Christmas (upper card)

Creative Sketchy Girls - Sketch 76 (onderste kaartje)



11 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke kaartjes Colien...ik herkende de sketch!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Colien , met de sketch .
    Fijne dag v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten, Colien. Die papierblokken zijn zo leuk en verleidelijk. Bij de Action waar ik was lagen ze (nog?) niet, ik zou haast zeggen "gelukkig maar"...want ik heb nog zoveel papier liggen... Jij hebt een pittige werkdag, hopelijk is alles goed verlopen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twee leuke kaartjes Colien, ja bij die action ligt telkens weer wat nieuws, deze keer gewoon voorbij gelopen....want er ligt nog zoveel papier hier thuis.
    Succes met je lange werkdag.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee rustige kerstkaarten Colien. Ook leuk en die boekjes zijn handig omdat alles bij elkaar past.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide weer heel leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kerstkaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De eerste vind ik het leukst.
    Ik hou wel van rendiertjes op een kerstkaart.
    Ik maakte ook een kaart met de sketch die jij gebruikt hebt voor het 2de kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful cards - really cute.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaarten, dank je wel voor het meedoen bij CAS on Friday

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a cute Christmas card. Thanks for joining us at Merry Little Christmas Challenge Blog! Hope to see you again soon!!
    HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien