vrijdag 23 september 2022

Corgi's in de lift.

Op de valreep wil ik meedoen met de lopende Lift Challenge. Afgelopen woensdag was ik bij Els en heb ik op mijn gemakje, tussen het kletsen door, wat StudioLight corgi-hondjes gestempeld en ingekleurd met alcoholmarkers. 

Ook trok ik met de stiften strepen op het achtergrondpapier. Bij de eerste vond ik te weinig kleurverschil tussen oranje en geel, dus maakte ik er nog eentje. Het tekst-strookje kreeg ook kleur, want dat was 'de opdracht'. Ik vind beide kaartjes wel geslaagd.

Challenge;

Lift Challenge - #172





6 opmerkingen:

  1. En helemaal bijpassend voor deze tijd, want de Engelse Queen had ook zulke hondjes!!
    Wat een leuke kaartjes, ik vind juist de eerste wat kleurrijker dan de tweede door het vele geel/oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corgi's ... inderdaad de hondjes van Elisabeth. Deze hondjes zijn leuk en mooi gekleurd, je kaartjes zijn ook gaaf en mooi gelift! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd op de valreep ;-) vanmorgen voor mijn werk de laatste langsgelopen. Ik dacht nu, nog even kijken nog. Toch nog twee nieuwe inzendingen. Super leuk dat je weer mee doet. Schattige hondjes, dat kontje ;-) Heel mooi gelift en bedankt voor het meedoen Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik reageer via de Ipad, en ben anoniem dan zie ik, sorry, groetjes van Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe toepasselijk deze corgi's na het overlijden van de queen. Ik hoop dat ze een goed plekje krijgen. Deze afdrukjes zijn echt supercute, ze hebben zelfs een speelgoedkip om zich op uit te leven. Leuk in combinatie met de speelse streepjes! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien