vrijdag 2 september 2022

Gastdesigner bij CAS on Friday.

 

Een tijdje geleden was ik winnaar bij CAS on Friday met mijn enamal dots kaartje. En daarom mag ik vandaag gastdesigner zijn op het blog voor de nieuwe challenge: Stripes. Ik maakte de strepen met strookjes papier en de telefoon + tekstje zijn van Create a Smile. Ik kleurde het afdrukje in met alcoholmarkers.

Ik ben benieuwd wat het DT gemaakt heeft, dus ik ga straks wel even kijken op het blog. Vandaag ga ik ook weer even naar school = werk en wat inkopen doen voor de introductie-activiteiten. Rolf is gisteren weer gaan werken na zijn 6 dagen isolatie, vanavond gaan we samen lekker uit eten, mijn vakantie afsluiten. Goed excuus, toch? ;)



4 opmerkingen:

  1. Heel goed excuus! En je kaart is erg leuk! Fijn dat Rolf weer opgeknapt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dots kaart is mega leuk, ik ben even gaan piepen. Deze is totaal anders van kleur. Ideaal herfstkaartje om iemand op te sturen met de boodschap, we moeten eens bijkletsen.
    Geniet nog van je laatste dagen vakantie. Ik neem aan dat jullie maandag gewoon starten. Omdat wij midden in de week gestart zijn, denk ik dat het nu dinsdag is. Helemaal ontregeld dus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke strookjeskaart, grappig met de telefoon
    Je pakje is binnen, kan ik morgen weer eens iets anders maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en op een top CAS!
    Mooie kleuren, Jade groen, onze dochter heet zo, dus ik hou extra van deze kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien