zondag 4 september 2022

Kudos for you.

Bij het opruimen van mijn knutselspulletjes kwam ik nog wat stoere mannenpapiertjes en -stickers tegen. Ik zag een leuke sketch en maakte dit kaartje. Niet teveel poespas, wel een tof Stampin'Up tekstje erbij.

Gisteren was een heerlijke dag: ruim 40 k gefietst, wat leuke kleding gescoord in de mega-uitverkoop (ik ga bijna nooit op zoek naar iets, houd niet zo van winkelen, maar koop liever iets waar ik tegen aan loop), wat gefröbeld en heerlijk gegeten bij mijn zus en zwager. Vandaag ga ik richting Zoelen, daar heb ik een uitje met de vrijwilligers van Xinix. Er zijn wat activiteiten en een hapje + drankje, gezellig!

Challenge:



 

3 opmerkingen:

  1. Lekker stoere kaart, Colien! Mannen houden meestal niet van frutsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the patterns you have used! It's fun that one stripe matches the mustache! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great masculine card, Colien! I love the mix of patterns. Thanks so much for joining in the party at Freshly Made Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien