maandag 19 september 2022

Reminder mannenkaart op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 30 september kun je meedoen met onze lopende challenge op het 4 Season blog. We willen graag mannenkaartjes zien.


Ik maakte er deze keer 2, zoals je ziet. De grappige zeemeeuwen komen uit een knipvel van Bella Lulu, de tekstjes zijn van Nobody-Else, zij heeft veel leuke gratis printables. Doe gerust mee met onze challenge en link jouw mannenkaartje op het blog. 

Na een regenachtige zondag, waarop het me wel lukte om de laatste kast te schilderen, hoop ik op wat meer droge dagen komende week. Dat wordt een drukke week met een bezoek aan een school in Breda, de schoolfotograaf komt woensdag en donderdag is de informatie-avond voor de ouders van mijn mentorklas. En dan natuurlijk de gewone lessen en taken...

Challenge;

7 opmerkingen:

  1. wat een leukerd ! mooi gemaakt !
    succes nog met de drukte,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke meeuw, kijk hem stoer staan met zijn borst vooruit.
    2 Leuke kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannen kaartjes. Ik ga proberen het te combineren met het KKT. Dus nog even geduld.
    Je kast is super geworden!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! De mijne komt nog, is al klaar, maar eerst wat DT kaartjes....
    Sterkte deze week met alle extra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those whimsical seagulls are great on your masculine cards. Thanks for sharing them with us at CC&S. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my goodness that seagull is hilarious! Love the fun patterns on the background. Thank you so much for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien