zondag 18 september 2022

Iris shutter card.


Afgelopen donderdag gingen Nel en ik richting Boxtel voor een gezellige fröbeldate bij Daan. Die had voor ons de Iris shutter card voorbereid en alle losse onderdelen al gestanst. Het is even een klusje en gelukkig heeft Daan er al ervaring mee, want je moet wel weten hoe het werkt hoe je alles plakt én wat juist niet :) 
De 'banaantjes' zorgen ervoor dat het 'diafragma' open en dicht kan en je kunt het bewegend gedeelte bedienen met een pijltje.
In 'het oog' stempelde ik een tekstje. In onderstaand videootje zie je hoe de kaart open en dicht gaat. De basis was donderdagavond klaar, vanochtend versierde ik de voorkant met plaatjes van Bella Lulu, zodat ik deze creatie in kan zenden voor de challenge bij De Egel.

Vandaag ga ik kast #3 verder aflakken en Rolf is bezig om van het overgebleven steigerhout van de zitbanken/opbergbakken een kapstok te maken. We blijven lekker aan de klus, het is er dan ook wel weer voor vandaag....


Challenge;

De Egel - Bewegend element


 

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, gezellig als je dat samen kunt leren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat gaaf zeg! Lijkt me inderdaad best lastig om het goed te doen, maar hij is goed gelukt! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. En inderdaad was het vandaag prima klusweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is dit nou toch weer.
    Ziet er heel moeilijk uit, maar zo samen aan de knutsel was het vast leuk, jullie konden elkaar mooi helpen.
    De voorkant heb je leuk afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart zeg, prachtig hoe dat werkt, het zal een gepuzzel zijn geweest maar het resultaat is er ook naar. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien