zaterdag 17 september 2022

Blaadjes dwarrelen in de wind.

 

Aankomende woensdag staat de volgende knutseldate bij Els gepland, maar ik heb nog niet eens alle kaartjes laten zien die ik de vorige keer heb gemaakt. Deze met het vosje is er eentje van. De papiertjes komen uit een ouder blok van Craft Sensations.

Rolf is weer met de gravelfiets richting Veluwe, ik ga vandaag starten met het verven van de grote spiegelkast, afgelopen woensdag heb ik de vitrinekast gedaan. Die was geel en nu dus antraciet. Er staan nog een paar verjaardagen op de kalender de komende week en is er iemand verhuisd, dus daarvoor wil ik nog wat fröbelen. Maar dat kan ook morgen.... Vanavond gaan we eten bij mijn ouders en staat er een concert op de planning.

Challenges;
Kaartjes Inspiratie Challenges - Dieren

Creaties Suzan (op Facebook) - Herfstkaartje

7 opmerkingen:

  1. Een super leuk herfstkaartje Colien, mooie papiertjes heb je gebruikt. Fijne avond, wij krijgen de vriendengroep voor mijn verjaardag over de vloer.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuke kaart! Helemaal herfst en wat een leuk vosje! mooi geworden die kast, succes met de andere!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel leuk! Dat vosjespapier is zo leuk bij het vosje!
    Veel plezier bij je ouders en het concert!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is mooi, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte herfst kaart.
    Dat vosje blijft leuk.
    Wat een klus om deze kaart te verven, welke kleur ga je gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien