zaterdag 10 september 2022

Groot geluk kan heel klein zijn.


Een collega is met zwangerschapsverlof gegaan en met het hele team hebben we een kraammand gevuld met kaartjes en cadeautjes. Over ongeveer 4 weken is ze uitgerekend, het begint al te korten. 

Gisteren was ik vrij en heb ik mijn buffetkast antraciet geverfd. Een flinke en dagvullende klus, maar zo blij met het resultaat! Vandaag wat aanrommelen en straks met Saskia naar Appelpop in Tiel, het festivalseizoen afsluiten, gezellig!
Challenge;
Kaartjes Inspiratie Challenges - Bingo (blauw-wit-kraft)


 

4 opmerkingen:

  1. Schatje zeg, dit kaartje.
    Leuk hè, om je kasten te schilderen.
    Net of je mooie nieuwe meubels hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Colien. Is eens wat anders om een kast te schilderen.
    Veel plezier op dat popfestival, nog nooit van gehoord appelpop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje! Altidj leuk zo'n mand. Doen wij ook voor collega's, maar dan als ze bevallen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een heel leuk geboortekaartje Colien!
    Grappig dat jij hier wel aan had gedacht :D
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien