dinsdag 6 september 2022

Sarah daagt Colien uit #12.

Het is alweer een tijdje geleden (18 juni om precies te zijn) dat Sarah mij uitdaagde, maar vandaag is het weer zover! Ik kreeg een envelopje met daarin leuke 'Out of this world'- afdrukjes van Lawn Fawn. De opdracht daarbij: gebruik de grote blok van Craft Sensations bij deze plaatjes en tekst.

Het is eigenlijk een kerstblok, maar past natuurlijk perfect bij deze afdrukjes. Ik had maar 1 strook papier nodig, maar ben wel blij met Sarah's keuze.

De plaatjes kleurde ik in met Derwent potloden en knipte ze uit met een klein wit randje erlangs. Best een secuur klusje, want het zijn vrij kleine plaatjes.

Het werd geen kaart, maar een boxje van Dutch Doobadoo. Ik had het nog liggen en vond het wel geschikt voor deze uitdaging. Achteraf had ik misschien wat planeten op de rand kunnen plakken in plaats van erin, maar ben wel tevreden over het resultaat.

Natuurlijk ga ik straks kijken wat Sarah gemaakt heeft, want ik ben wel benieuwd. Vandaag is kennismakingsprogramma voor onze nieuwe eerstejaars leerlingen en ook de 2e klassers zijn voor het eerst op school voor een introductie. Ik mag samen met collega's Marjon en Nico de Skill drive organiseren en leiden, een lekker chaotisch spel, zin in! 



7 opmerkingen:

  1. Oo... Wauw! Door dat je er precies een schilderij van maakte is het ontzettend leuk! Je koos toch nog een ander vel papier uit dan ik. Je kleurde de stempels heel mooi in. Ik ben fan van je kaart. Heel tof gedaan . Succes op school x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt volgens mij alle stempel afdrukjes gebruikt.
    Wat leuk dat je er een boxje van gemaakt hebt een ik vind het juist wel leuk dat weet niks op de rand geplakt is.
    Veel plezier vandaag, voor je het weet zit je weer in het ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super leuk zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die box, mooi met de ruimtevaart figuurtjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad ook leuk om er een soort schilderijtje van te maken.
    Heel leuk gedaan. En dat blok papier is er super geschikt voor!
    Was het een leuk spel??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, dit doosje met een ruimtevaart scene erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof kaartje , leuke uitdaging om dit op "kerst"papier te doen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien