maandag 5 september 2022

'Voor de mannen' op het 4 Season blog.

Vandaag start de nieuwe challenge op het 4 Season blog. In de maand september dagen we je uit om een mannenkaart te maken. 


Mijn voorbeeldkaartje maakte ik voor mijn vader met dezelfde papiertjes  (hele oudjes van Simple Stories) als gisteren. De sticker is van EchoPark en past wel bij 'ons pa'. Hij is dol op auto's, trekkers en vrachtwagens. Prompt stuurt hij vorige week tijdens zijn vakantie een foto van zo'n soort auto....

Meedoen met de challenge kan t/m vrijdag 30 september, op zondag 2 oktober maken we dan de top 3 bekend. Meer info en vooral mooie, stoere voorbeeldkaartjes van mijn DT-maatje Nelly en onze 3 gastdesigners vind je op het 4 Season blog.

Hebben jullie gezien dat ik een 2e pagina heb toegevoegd, waarop mijn overtollige knutselmaterialen te koop zijn?

Op naar een nieuw schooljaar: 2022-2023 (even wennen, hoor). Vandaag is de opstart met collega's, vanaf morgen zijn er weer leerlingen. Ik heb er zin in!

Challenge:

Try Stampin' On Tuesday - TSOT571




7 opmerkingen:

  1. Deze is ook erg leuk en zeker voor je pa die houdt van auto's, trekkers en vrachtwagens, zal hij dus geweldig vinden. Succes met het verkopen van je spullen! ik doe dat ook wel, meestal via Marktplaats of een Facebook groep, maar zo kan het ook natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart voor je vader en zeker als hij zo'n liefhebber is van voertuigen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een super leuke mannenkaart!! Tof dat het zo toepasselijk is.
    En heel veel succes weer met het opstarten met leerlingen op school.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Ik heb nu pas tijd om mijn kerstkaartenblogrondje af te maken. Maar wat een heleboel kaartjes heb jij ondertussen al gepost, dus dan maar even hier mijn reactie...
    Super mooie kerstkaart, tof Caskaartje, leuke mannenkaarten en lief bijtjeskaartje... Ben helemaal bij nu... En wat een mooie bank maakte jouw man... Super zo'n klusser in huis hé? Heb zelf ook zo'n man, hij heeft ons hele huis verbouwd... (op tijd van 22 jaar ;o) )
    Dankjewel voor jouw reactie op mijn slangenverhaal... Hoe dat dier daar gekomen is, zullen we wel nooit weten maar ze werd goed opgevangen... en de kinderen gelukkig ook...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous rich, warm colors! Very nice design on your card, Colien. Thank you for joining the challenge at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Colien, such a great card for you Dad! Love the old car you used the pattern papers for the triangles in the sketch!! Thank you for sharing your card with us at TSOT, and have a wonderful new school year!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful masculine card. The patterned papers you used are really fun. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, TSOT Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien