woensdag 28 september 2022

Kleurenkaartenteam: Gijs met oranje.

De laatste woensdag van september en ook vandaag doe ik mee met het Kleurenkaartenteam van Martina. Het blijft een leuk initiatief en deze keer bepaalde Chantal dat er 'stevig' oranje bij het grijs van vorige maand kwam. Een mooie herfstcombinatie:

Afgelopen zondag zag je al de pompoenen/kalebassen van Marianne Design die Marleen heeft ontworpen, die zijn natuurlijk hartstikke leuk in het oranje. En maandag zag je de nieuwe lay-out mal met de cirkels. Voor het kaartje van vandaag heb ik die met de vierkantjes gebruikt. Op de achtergrond een grijs papiertje uit hetzelfde blok dat ik gisteren voor het kaartje van Mart gebruikte.


De tekst is van Clearly Besotted, gestempeld op een simpel labeltje. Natuurlijk ga ik vandaag een blogrondje doen, want ik ben wel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt. Verder doe ik het even rustig aan (denk ik, haha). Straks eerst naar de chiropractor, even alles los laten kraken. En dan vanavond EIN-DE-LIJK naar Biffy Clyro in AFAS live. De tickets liggen al heel lang te wachten, het concert is al heel wat keren verzet, maar nu is het zover: zin in!!

Challenges;

Creaties Suzan (op Facebook) - Herfstkaartje

20 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Toffe kaart maakte je hier! Ik zag de pompoenen en het andere model met de zonnebloemen ook al op jouw blog. Leuke serie is het... En ook al dacht ik zelf ook aan pompoenen, ik maakte voor vandaag iets helemaal anders!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaart met pompoenen. Veel plezier vanavond!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha, jij bent voor de pompoenen gegaan, leuk gemaakt !
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart met de pompoenen.
    Veel plezier vanavond!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leuke kaart geworden met de pompoenen op de grijze achtergrond.
    Veel plezier vanavond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk met de pompoenen Colien....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige pompoentjes!
    Erg leuke en vrolijke kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die pompoenen "springen" zowat van dit LEUKE kaartje Colien.....hihihi.
    FIJN concert vanavond.....GENIET er van.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch nog iemand die voor pompoenen gaat. Leuk!! Tof in combinatie met die vakjesmal.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, pompoenen, helemaal leuk en herfstig in deze KKT kleuren!
    En leuk dat je vanavond eindelijk naar je concert kunt, geniet er lekker van!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk met de pumpkins !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie pompoen kaart; zeker van toepassing deze tijd van het jaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toffe herfstkaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke vrolijke kaart. De pompoenen doen het goed op je kaart en de nieuwe lay out is heel erg leuk. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart met de oranje pompoenengoed idee om daar je nieuwe stans voor te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hin is hardstikke leuk met de pompoenen/kalebassen. Ik denk dat er meer zijn die de herfst hebben gekozen. Ik ga gauw weer verder! Leuk gehad in Afas?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke pompoenenkaart voor het KKT, gekke gezichtjes, niet griezelig maar gezellig leuk ;-)
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk deze vrolijke kaart met de pompoenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien