maandag 12 september 2022

Opkikker.

Helaas startte het schooljaar voor mijn collega Jackelien niet fijn: zij is herstellende van een hernia en moet het heel rustig aan doen. Een hele opgave voor haar, want het is een echte doener en aanpakker. Om haar een hart onder de riem te steken, maakte ik een opkikker-pakketje voor haar en deed dat vorige week op de bus.

Vandaag de eerste lesdag van dit schooljaar. Vorige week stond nog in het teken van het introductieprogramma, maar nu moeten we echt aan de slag. Vandaag mijn eerste lessen bio in de eerste klas en economie aan mijn derdejaars mentorklas. Verder staat er nog een mentorles en een gesprek met de jongerenwerker in de gemeente op het programma.

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS552




6 opmerkingen:

  1. Dat is naar voor haar, maar van jouw gave kaart en pakket werd ze vast blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk opkikker kaartje.
    Grappig, de kikker luchtballon.
    Heel veel succes voor het nieuwe schooljaar, op naar een mooi nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dat je zo'n pakket voor haar maakt! Je kaart is leuk! Succes met de lessen!
    Ook wel weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun design! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a fun card! I love those frogs! So cute! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable card! Those sweet frogs are so cute! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien