dinsdag 13 september 2022

Er komt een kleinkind bij.


Afgelopen vrijdag zag je een kaartje dat ik maakte voor Lieke en Elmar. Voor de ouders van Elmar maakte ik deze slimline kaart. Ik gebruikte daarvoor de techniek (om het papier in te scheuren) die ze bij Dutch Card Lovers vragen. Het Bella Lulu papier is dubbelzijdig bedrukt en dat geeft wel een leuk effect.

De tekst is helemaal van toepassing en de gezellige kleurtjes zorgen ervoor dat het een vrolijk kaartje is geworden.

Vandaag weer een dag met diverse lessen en vanavond uit eten met mijn zussen en mijn ouders.  Dit nog ter gelegenheid van de verjaardag van ons pa. Hij was toen hij op vakantie, daarom halen we het nog even in.

Challenge:

Dutch Card Lovers - #362

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor de challenge!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor onze challenge, echt schattig! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een leuke baby(grootouder)-kaart laat je hier zien. Daar gaan de trotse grootouders wel heel blij mee zijn. En wat een toffe projectjes heb je hieronder laten zien. Ook de foto's van de kast zag ik op instagram passeren...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief kaartje! En wat in het vat zit verzuurt niet. Eet smakelijk straks!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief kaartje Colien.
    Lekkere vrolijke kleurtjes ook!
    Heel fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He.. gezellig uit eten! Heb ik ook weer eens zin in...
    Je kaart is erg leuk! En de tekst is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd Colien, goed gelukt! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoezig babykaartje in deze vrolijke kleurtjes. Ook leuk dat je het slimline formaat hebt gebruikt, zo passen al deze leuke plaatjes er op. Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje zeg heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien