woensdag 7 september 2022

Gastdesigner bij Cheerful Sketches.

Met dit ijsjes-kaart voor (inmiddels ex) collega Elith stond ik in de top 3 van de juli uitdaging op het Cheerful sketches challenge blog. Daarom mag ik vandaag als gastdesigner een kaartje laten zien. De digi 'Rainy Day Owen' van Paper Nest Dolls kreeg ik meegestuurd met de sketch. Ik printte em en kleurde em in met Derwent potloden.

Het tekstje is van Marianne Design. Ik plakte ook nog een paar glimsteentjes op het kaartje. De papiertjes zijn van Craft Sensations.
En dit is de sketch die je nog tot de 28e van deze maand kunt gebruiken als lay-out voor je kaartje.

Ook dit schooljaar is de woensdag mijn 'vrije' dag, maar vandaag even niet. Ik ben namelijk mentor van een 3e klas  en die starten vandaag het schooljaar met hun introductieprogramma. Daarom heb ik gewisseld van werkdag en ben ik komende vrijdag vrij. Vanavond mogen we met de hele familie bij mijn jarige zus(je) Anne-Marie gaan eten, gezellig en we hoeven dus niet te koken! :)




1 opmerking:

  1. Geeldig mooie kaart Colien!
    Wat heb je de kleine man geweldig ingekleurd.
    Superleuk dat je deze maand onze gastdesigner bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien