zondag 11 september 2022

Reminder Vogel(s) en hout bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 23 september kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. Het thema is ''Hout en vogel(s) en dat kan op verschillende manieren. Als reminder maakte ik een simpel CAS kaartje met de 'Bird, hearts & tag' Collectables van Marianne Design, ontworpen door Karin Joan. Het label en de strook op de achtergrond sneed ik uit het 'Driftwood' papier van MD.

Vandaag een rustig dagje na de festival dag van gisteren en me voorbereiden op de eerste lessen van morgen. Afgelopen vrijdag kreeg ik een telefoontje van de roostermaakster of ik bereid ben om 2 uurtjes biologie aan de onderbouw te gaan geven. Aangezien de collega die daarop ingeroosterd stond op maandag zijn studiedag heeft, was ze dringend op zoek naar vervanging. Even schakelen, want ik heb al een aantal jaren geen bio meer gegeven. Bovendien heb ik nog geen boeken en kan ik nog niet in de digitale leeromgeving. Maar gelukkig weet ik wel waar de eerste paragraaf over gaat ;) Verder mag ik me gaan verdiepen in de economie-les aan mijn eigen mentorklas. Fijne zondag!


Challenge;

Addicted to CAS - birds



 

4 opmerkingen:

  1. Thank you so much for joining in my bird challenge at ATCAS with this pretty card,loving the grey tones.

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en super knap dat je zo snel kan schakelen in je werk en de uitdaging van les geven in een ander vak aangaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ZO!! Jij wordt meteen voor heel wat uitdagingen gezet! Je bent gelukkig goed in uitdagingen aangaan, dat scheelt vast. Je kaart si helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful clean and simple card. Loving how the black bird pops against the gray/white/cream. Thanks for joining us at Addicted to CAS.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien