zondag 3 maart 2024

'Maart roert zijn staart' bij Knutsels en Kadootjes.

 

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij  Knutsels en Kadootjes . De uitdaging hoort bij deze maand, want het is, zoals je al in de blogtitel kunt lezen: 'Maart roert zijn staart'. Ik zag in mijn verzameling knipvellen nog een leuk plaatje van Eline met een hondje die prima geschikt is voor deze challenge, want het staartje is duidelijk zichtbaar. En dat is dus wat we willen zien: staartjes! :) Het werd een slimline kaart (gemaakt met een mal van CarlijnDesign) en een mix van papiertjes.

Op het K en K blog zie je heel diverse voorbeelden voor deze uitdaging, neem gerust een kijkje. Meedoen met deze challenge kan t/m vrijdag 1 maart, we zijn benieuwd naar jouw creatie(s).

Het uitje voor Nelly d'r verjaardag was zeer geslaagd gisteren. Vooraf hebben we hier geluncht en zijn we naar Dongen gereden. Bij '2 Handjes' hebben we de workshop 'Stoer en hip' gevolgd, waarbij we op leer gingen branden. Het resulteerde in een stoere omslag, vastgezet met slotbouten, voor een kaars en 4 onderzetters. Superleuk om te doen en blij met de uitwerking.


Challenge;
Girlz Creative Crafts - Layer it up

7 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n leuk kaartje met een hondje die post bezorgt. Volgens mij zijn die sneller dan de postbodes 😉😀
    Een bijzondere techniek dat leer branden. Lijkt me leuk om eens te doen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dees is zo leuk, tof gedaan. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative crafts.
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je kaart !!!!
    Die workshop lijkt me ook heel leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge.
    Je weet, ik ben gek op hondjes en dit hondje op jouw kaart doet mij aan mijn Floortje denken.🥰
    Het is een heel leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart met dat vrolijke hondje.
    En wat verzinnen jullie toch elke keer wat leuks om samen te doen als verjaardagscadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die rennende hond van Marianne Design.
    Hij rent bijna je kaart af.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Girlz Creative Crafts
    Gr. Anuta DT

    ps. volgens mij duurt de challenge bij K & K tot 29 maart ipv 1 maart!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien