vrijdag 22 maart 2024

Beterschap.


Op de valreep wilde ik meedoen met de challenge bij De Egel. Ze hadden een mooie sketch en vroegen daarbij bloemen te gebruiken. De spulletjes voor de kaart lagen zondag al te wachten, maar toen hadden we ineens andere plannen. Maandag en dinsdag had ik heel lange werkdagen en ben ik 's avonds gaan sporten. Gisteravond heb ik de kaart afgemaakt, maar zonder goed op de sketch te letten, want inmiddels hebben ze bij De Egel een nieuwe challenge. 

De LOB Experience was heel leuk, maar ook heel druk. Er was heel veel te zien in de verschillende 'werelden' op beroepengebied en er waren maar liefst 60 verschillende Skills wedstrijden. Wel heel tof, maar ook heftig met zoveel prikkels/indrukken. Zowel voor de leerlingen als voor de juf ;) Maar inspiratie genoeg!

Challenge;

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Gaaf gedaan hoor. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijke kaart. Prachtig papier in mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi deze slimline met bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Colien.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je kaart te laat was, hij is geweldig geworden en zeker het plaatsen waard. Wel was je de drie touwtjes vergeten, maar dat maakt nu niets meer uit. Het doet ook niets af aan de kaart. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net wat Nelleke zegt: jammer dat je te laat was. Het is een heel mooi kaartje! Ik hoop dat je een prikkelarm weekend hebt, lekker bijkomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien