woensdag 6 maart 2024

Happy mail for you!

Nog een kaartje met papiertjes uit het oude IDEE&post pakket en een corgi. De één na laatste, want er ligt er nog eentje... 

Vanochtend ben ik naar school = werk ivm de CKV week, ik ben verantwoordelijk voor de films en ga proberen dat het een geslaagde ochtend wordt voor 170 leerlingen en de collega's. De afgelopen 2 dagen verliep het prima, hopelijk de rest van de week ook. Vanmiddag hoop ik (een) kerstkaartje(s) te kunnen knutselen en een (langere) wandeling te maken met Suus en Briep.

Challenge;

Cheerful Sketches - Sketch maart



6 opmerkingen:

  1. Leuk vrolijk zonnig kaartje!!!
    succes op school.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een beestig leuke kaart!
    Toffe sketch ook...
    Liefs,
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke kaart, inderdaad om happy van te worden.
    Bedankt dat je meedoet het de challenge van Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Colien.
    Superleuk dat je meedoet bij ons Cheerful Sketches Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met die vrolijke hond.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke , vrolijke kaart met de grappige corgi en de grote donut in zijn pootjes. Bedankt voor het meedoen aan de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes, Wies DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien