zondag 24 maart 2024

Paasgroetjes.

Vanmorgen eindelijk wat kunnen knutselen en o.a. dit Paaskaartje gemaakt. Rolf ging al om 7.30 uur richting Apeldoorn voor een wieler-toertocht. Helaas is het koud en heel wisselvallig weer, dus heeft hij niet de hele route gefietst en inmiddels op de terugweg.

Deze week was erg druk. Behalve alle werkzaamheden op school = werk was ik ook bezig met de voorbereidingen voor de Paasworkshop tbv Alpe d'HuZes. Die was gisteren en er waren 28 (!) deelnemers. Woensdag was ik al groen wezen knippen, donderdag mocht ik Gerbera's ophalen bij een kweker, vrijdag bracht ik al gesponsorde bloemen richting 't Dorpshuis en ging ik nog bijhalen bij mijn voormalig werkgeefster. Gisterochtend was ik samen met mijn zusje Anne-Marie al om 8.15 uur in 't Dorpshuis om alles klaar te zetten. Alles ging goed: alle deelnemers hebben elk een uniek stuk gemaakt en het was gezellig. De opbrengst is al gestort op de actiepagina van Rolf


Vandaag is er een groot benefiet tbv Alpe d'HuZes in Dordrecht, daar gaan we straks heen. Rolf speelt zelf niet, wel veel vrienden en bekenden, maar hij mag wel een praatje houden over zijn passie en ervaringen mbt de actie.

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS 628


6 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk weer !
    En mooie stukken en een grote opkomst !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige Paaskaart heb je gemaakt.
    En wat een mooie paasstukken, die zijn een feestje op tafel!
    Veel plezier en succes vanmiddag, jullie zijn goed bezig voor het goede doel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief kaartje en prachtige bloemstukken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje met de sketch! Die konijntjes zijn wel heel erg lief. EN nee het was geen weer voor dat soort activiteiten. Geen enkel stabiel uur....
    De paasstukjes zien er mooi uit. Fijn dat er zoveel belangstelling was. Goede doelen en zeker deze trekken ook....en als je dan met een prachtig bloemstuk weer naar huis gaat! Het bekende mes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These bunnies are so cute! Such an adorable card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien