zaterdag 2 maart 2024

Corgi en cactus.

 
Bij het herinrichten van mijn kast vond ik een tijdje geleden een aantal mapje met IDEE&post pakketten. Ik gebruikte al wat materialen en ben nu met een zomers pakketje aan de slag gegaan. De zon schijnt vandaag, dus het past prima! Bij Noor&Zo kocht ik een grappig knipvel van Holy Cute met corgi's en cactussen en maakte er o.a. dit kaartje mee. Maandag zie je er sowieso nog eentje.
Vandaag is het verrassingsuitje voor Nelly haar verjaardag. Daan en Nelly komen eerst hier lunchen en dan gaan we naar Dongen voor.... ja, dat laat ik morgen wel weten, want stel je voor dat Nelly hier langskomt. ;) Fijn weekend!
Challenge;

8 opmerkingen:

  1. super leuk je kaartje.
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje is dit.
    Ik vind het dp het erg leuk.
    Ik de plaatjes, een kaart om vrolijk van te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, prachtig papier met al die vrolijke kleuren. Ben benieuwd wat jullie ondernomen hebben vandaag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is so fun! I love that cute little corgi and the cactus! So fun! Love the mix of patterns and colours! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pakketjes heb ik binnen handbereik op mijn kamer staan en ik wil ze ook op gaan maken. Jij hebt weer een heek vrolijk kaartje gemaakt met dit pakketje. En wat is er in Dongen?? Behalve dat er vrienden van ons wonen....🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  6. They are SO cute - and such fun papers to go with them! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart. Echt prachtig gedaan zeg. Wauw.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a sweet card with these lovely happy colors and cute images. Thanks for joining us FMS

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien