vrijdag 8 maart 2024

De (voorlopig) laatste corgi.

Er lag nog 1 plaatje van een corgi (uit het knipvel van Holy Cute) op tafel en ook dat heb ik gecombineerd met de Fancy pants-papiertjes uit de oudere IDEE&post. Het is een corgi met ijsje en dat kan best gezien de zonnige lentedagen, toch?! Trouwens,..een ijsje kan áltijd! :)

De kunstuur-lessen zitten erop, evenals de excursies, de toneelvoorstelling, les mediakunst, hiphop-show en muziekuitvoering, film- en cabaretvoorstellingen en improvisatie les. Vandaag zijn nog de workshops en tot slot de presentaties van de leerlingen (in eigen klas over hun canvas) en dan zit de CKV week erop. Ik heb vanmiddag dan nog wel kunstlessen met mijn eigen (eerstejaars) mentorklas, daar zijn we bezig met poppetjes maken van papier-maché die ook nog aangekleed gaan worden en (wol)haartjes gaan krijgen, etc. Dus ik blijf nog even creatief bezig....
 

Challenge;

De Egel (op Facebook) - Sketch maart



3 opmerkingen:

  1. Ik een schattig kaartje.
    De Corgi's kijken steeds zo blij waardoor je kaartje meteen al iets liefs heeft.
    Wat heb jij toch een heerlijk beroep!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke laatste en je hebt weer heel wat papiertjes opgemaakt van dat pakketje.
    Heerlijk dat je ook in je werk je creativiteit kwijt kunt

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien