donderdag 7 maart 2024

52 Weeks to Christmas, #10-2024.


Week 10 inmiddels en heerlijk lenteweer momenteel, maar toch ook op deze donderdag 2 kerstkaartjes. Ook deze keer weer met restjes papier, de helft van de lopende challenge deze maand, want de sneeuwvlok heb ik achterwege gelaten.

Deze Joy! / Noor! papiertjes vond ik nog en ik zocht er leuke afdrukjes van Penny Black bij. De kleurtjes komen wel aardig overeen. Er is nog genoeg over voor nog meer kaartjes, maar ik was niet zo enthousiast als vorige week, haha.

Wat zijn ze grappig die hondjes van PB en zie ze hier koddig hangen in de sokken. Aan beide kaartjes nog een bedeltje geknoopt, dat was even zoeken, maar gelukt!

Doen ook gezellig mee deze donderdag en link je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Martine en Ingrid, maar ook de anderen hebben weer inspiratie voor je op hun eigen blog. En je kunt nog t/m 24 maart meedoen met onze maandchallenge: één of meerdere dieren uit het kerstverhaal op je kaart. Link dan je kaartje hier: https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/03/challenge-februari.html

17 opmerkingen:

  1. Wat zijn het leuke en grappige kerstkaartjes met deze kleurtjes en penny black hondjes. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk! Ook even wat terug gekeken, je bent blijkbaar in de papier-opgebruik-modus. Altijd goed en dat voelt goed als iets opgebruikt is. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten, Colien, met je restjes papier. Het is heel leuk papier ook. Die hondjes zijn snoezig op allebei je kaarten.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten. prachtig gedaan hoor. Leuke combi van het papier.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes allebei Colien! Leuk met die restjes! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke restjeskaarten Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kaartjes.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi deze restkaartjes met leuke plaatjes, helemaal TOP.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer leuke kaartjes.
    Ik vind vooral de 2de, met die leuke hondjes heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaarten met mooie papiertjes en heel leuke afdrukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor! Weer dezelfde sketch! Heel leuk gedaan! En de andere is ook weer een mooi voorbeeld. Met restjes kun je een heleboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaartjes Colien! ook het kaartje hierboven.
    drukke schoolweek zo te zien, maar vast heel boeiend. Ik zit helaas al een paar weken thuis met rugproblemen, maar begint te beteren.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie Kerstkaarten met leuke restjes erop verwerkt
    Fijn weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. quelle adorable création Colien, si mignon et charmante, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So very cute. Love the patterned paper and the colours. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very adorable Christmas card made by our sketch at 52CCT.
    And you wonderful use your scraps papers to made such a colourful Christmas card.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien