donderdag 28 maart 2024

52 Weeks to Christmas, #13. Challenge: Iets of iemand met een gewei.

De laatste donderdag van maart en dat betekent de aankondiging van een nieuwe challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Dit keer mocht ik het thema bepalen en dat is: "Iets of iemand met een gewei". Ik maakte gisteren bovenstaand kaartje met materialen uit het AluaCid-pakket wat ik van Margriet heb overgenomen. Het meisje draagt het gewei met trots.

Er zat nog zo'n zelfde plaatje in het pakket en dat gebruikte ik op dit 2e kaartje. De vorm van dit kaartje is gemaakt met mallen van DecoTime. De tekstjes van beide kaartjes plukte ik van internet.

Dit is het prijsje dat je kunt winnen: Sneeuwpop-malletjes en kersttekstjes, maar ook stempeltjes met een ster én een gewei, hoe toepasselijk....

Ga je de uitdaging aan en ga je aan de slag voor deze challenge? Link dan jouw kerstkaart met iets of iemand met een gewei onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Dat kan t/m 21 april 20.00 uur, want de challenge duurt tot de zondag voordat de nieuwe challenge begint. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je inspiratie nodig hebben, bezoek dan het 52WTC-blog de kaartjes van alle DT-dames en onze gastdesigners te bekijken.

Challenges;

Sweet Sketch Wednesday - retro challenge #166

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes







15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes en een hele leuke uitdaging, bedankt voor je kaart en het kadootje..lief.
    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Echt heel mooi gedaan. Leuke challenge zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, grappige plaatjes van die meisjes. Je bedacht een leuke uitdaging, Colien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten met dit mooie papier. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Wat een leuke voorbeeldkaart maakte je.
    Leuke uitdaging ook, ik moet er eens over nadenken...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes met dit thema! Leuk idee hoor! Ben benieuwd hoeveel mensen andere kaartjes maken dan met een hert en gewei! Maar jouw kaartjes zijn weer geslaagd! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht die uitdaging, ik ga er over na denken. Jij hebt in ieder geval een leuke kaart gemaakt.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat een schattige kaarten, leuk!
    Leuk thema ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Colien! Mooie challenge ook....ik mijn best doen! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze heb je leuk gemaakt ! mooi
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaartjes! Het meisje met het gewei is heel leuk! Ik heb nog ergsn een pinguin met een gewei, geloof ik. Maar ik wilde voor deze challenge als voorbeeld toch het stansje gebruiken dat ik van jou kreeg. Hij is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee schitterende kaartjes heb je gemaakt met dit leuke plaatje. Leuke challenge heb je verzonnen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super je kaart Colien, leuke uitdaging! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is such a lovely festive card, lovely soft pastel colours.
    Thank you for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a great Christmas card Colien, especially using pastel colours which make a nice change than the normal Christmas colours. Great card and thanks for much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien