vrijdag 15 maart 2024

Kattenkaartjes.

 

Gisteren vertelde ik al dat het topdrukte is op het werk en er weinig tijd overblijft voor bloggen. Zo zit ik nu in mijn pauze dit blogberichtje te typen. Ach, bijna weekend! :)

Ik maakte deze 2 kaartjes met de leuke katten-plaatjes uit een knipvel van Bella Lulu. De papiertjes komen uit een blok van Craft Sensations. Ik wil meedoen met de sketchchallenge die bijna afloopt, vandaar dat ik ze vandaag wil posten. Ik ga nu snel een kop thee halen en weer de lessen in.... Morgen zijn Sarah en ik er weer met een uitdaging, graag tot dan!

Challenge;

Sunday Stamps - SSC330

5 opmerkingen:

  1. How sweet Colien! Both cards are perfect for the sketch this week and I just love the cats and all the blue. Thanks for sharing with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness, how cute! Love the fun critters and the colors are perfect! Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable!! Your kitties are so cute...perfect for our sketch challenge over at Sunday Stamps!! You rocked our “raise the flags” sketch with your cute will kitties!!
    Deb Horst, DT #SSC330

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!
    Hele leuke plaatjes en je kaart er omheen past er goed bij.
    Mooi dp, weer een nieuw blok denk ik, bij Action?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien