maandag 18 maart 2024

Reminder Easelcard op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 29 maart kun je meedoen met onze Easelcard-challenge op het 4 Season blog. Er zijn al aardig wat inzendingen, leuk! En vandaag laten Nelly, Daan en ik, maar ook nog een aantal gastdesigners, een reminderkaartje zien.

Ik koos voor een twisted easel. In plaats van een rechte vouw, maakte ik de vouw diagonaal. Daarop plakte ik niet een vierkant, zoals 'de bodem', maar een rechthoekig kaartje, waardoor je de driehoek nog ziet. 

De kaart blijft staan doordat ik wat cirkeltjes verhoogd heb opgeplakt. Bovenin Eline's vlinders, onderop de rups van Marianne Design. De afbeelding met de Narcisen is van Beccy's Place. Het Early Spring-papier is ook van Marianne Design.

Het ziet er misschien ingewikkeld uit, maar is makkelijk te maken. En je kunt de kaart ook eenvoudig weer terug vouwen, zodat die plat in een envelop past.
Het werd een vrolijk Lente/Paaskaartje en dat paste wel bij de voorjaarsschaal op de tuintafel. De zon zorgde er gisterochtend zelfs voor dat het onderste gedeelte flets overkomt op deze foto Na onze lunch hebben we nog een leuke wandeling gemaakt door het vestingstadje Heusden, even koffie/thee gedronken bij de galerie van bekende en kocht ik een boek, want het is tenslotte boekenweek. Nu weer op naar een volle werkweek, let's go!


4 opmerkingen:

  1. een leuke, kleurrijke kaart ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is helemaal voorjaar.
    Mooi hoor, de frisse kleurtjes.
    Leuk, het model, ik snap wat je bedoeld met hoe de easel staat.
    Succes deze nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke easelkaart . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk model en vrolijke kleuren Colien! Heel toffe creatie! Groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien