dinsdag 5 maart 2024

Nog meer corgi's.

Ik vertelde al dat ik oude IDEE&post pakketjes aan het opmaken ben. En dit pakketje matcht toevallig prima bij de leuke corgi-plaatjes uit het knipvel van Holy Cute. Ik heb meerdere sketches opgezocht en aan de hand daarvan kaartjes gemaakt. Deze laat ik vandaag zien en nog 2 anderen staan in de wacht. 
Gisteren was een heel drukke dag, helaas geen foto's gemaakt van mijn kunstlessen. Komt nog wel in de loop van de week. Zo meteen eerst Paassstukjes maken met klas 1 bij bloem, heel gezellig!

 

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - Sketch #144



 

4 opmerkingen:

  1. deze is leuk ! mooi gemaakt, felle kleurtjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een vrolijke fleurige kaart is het geworden!
    Ik zag het model ook bij GerJanne passeren...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a fun and bright and cheerful card, love the corgis. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednresday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien