donderdag 14 maart 2024

52 Weeks to Christmas, #11-2024.

Het is weer donderdag en dat betekent kerstkaartjes-dag. Ik ging gisteravond pas aan de slag, de dag was al gevuld met andere activiteiten. Helaas had ik teveel inspiratie, liep over van ideetjes en dan komt er dus niks uit mijn handen, want dan kan ik niet kiezen. Er lag nog een Hobby Handig op tafel (die leen ik bij de bibliotheek), waarin Linda vd Velden inspirerende kerstkaartjes liet zien. Voor dat idee ben ik gegaan.
Het werden een kaartje en label, waarbij ik de uitgestanste glitter-letters voor beide gebruikte: de strook op het kaartje, de losse letters op het label. De plaatjes komen uit een knipvel van Bella Lulu.

Doen ook gezellig mee deze donderdag en link je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Suzan en Bep, maar ook de anderen hebben weer inspiratie voor je op hun eigen blog. En je kunt nog t/m 24 maart meedoen met onze maandchallenge: één of meerdere dieren uit het kerstverhaal op je kaart. Link dan je kaartje hier: https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/03/challenge-februari.html

23 opmerkingen:

  1. Ja dat heb je soms TEVEEL inspiratie en dan geberud er net niks, bij jou is het goed uitgepakt, twee leukerd , mooie kleuren ook.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grappige Kerstkaart is dit geworden met n label TOP
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super je kaart Colien, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zo werkt dat dus bij mij ook.... hoofd vol ideeën, dan komt er niks uit.
    Wat leuk, deze kaart en het label.
    Goed idee vind ik altijd, om de letters zo te snijden dat je het beide kan gebruiken.
    Allen..... je tip over de maandchallenge...... de tijd vliegt, lees het maar even terug😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dat wilde ik ook schrijven, bijna hetzelfde als Daphne hier zegt.

      Verwijderen
  5. Wat een leuk setje Colien! Het label en de kaart passen perfect bij elkaar.
    Lia xx (ook voor DT POE)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, deze zijn leuk geworden mooie gedaan met de lekkers! Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaartjes Colien....en je kaart hieronder is ook gaaf zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstcreaties in de mooie tinten groen. Die gnomes blijven leuk vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstcreaties in mooie tinten groen. Die gnomes blijven leuk vind ik.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is je toch weer gelukt mooie kaartjes te maken! En veel uitdagingen ook nog erbij! Knap hoor! Ik heb daar geen geduld voor om alles na te lopen voor een uitdaging! Dus jij twee leuke kaartjes gemaakt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk deze kaart en label !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn toch heel leuke kaarten geworden. Toffe plaatjes en leuk hoe je de letters hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje en label, mooi zoals je de letters hebt gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaart en label met mooie kleuren en fijne figuurtjes.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable! Thank you for sharing with us at Peace on Earth Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten Colien! En ik herken wel dat je soms te veel ideeën hebt en daardoor niet op gang komt. Wat leuk dat je bij de bieb de HobbyHandig kunt lenen, ik weet eigenlijk niet of dat bij onze ook kan...zal eens uitzoeken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
    Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A lovely card and great colour scheme. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A gorgeous colour combo and such sweet gnomes! Thanks for joining us at The Merry Little Christmas Challenge, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien