zondag 10 maart 2024

Luke 8 jaar.


Gisteren hadden we een feestje van onze oudste nicht Debbie en haar zoontje Luke. Ze waren jarig (geweest) en vierden het gezellig samen. Luke had heel veel Marvel en Avengers gerichte items op zijn verlanglijstje, dus besloot ik een dieptekaart te maken in het thema. Ik zocht een afbeelding op het internet en gebruikte een mal van Marianne Design.
Ik gebruikte 3 laagjes zwart (wat dikker) karton om de diepte er goed in te krijgen. Op labels de naam en leeftijd, die knoopte ik vast met rolladetouw. Helaas valt de Hulk hierdoor weg, wat een pech ;)

Op het wensenlijstje van Luke stond ook een boek van 'Het leven van een loser'. Dat streepte ik af, kocht het en pakte het in met mooi papier. Voor Debbie een simpel label met haar naam erop aan een gezellige voorjaarsschaal.

Gisteravond de finale van Wie is de Mol gekeken en winnaar geworden in de poule waar ik in meedeed. Vandaag even een rustig dagje met wat achterstallige klusjes, maar ook creatief bezig zijn. Fijne dag!

Challenges:
2 Sisters on the Blog - Cijfer op je kaart

9 opmerkingen:

  1. Helemaal goed voor een 8 jarige Colien....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das een toffe kaart. Zo mooi.
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaart!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee, zo'n plaatje opzoeken en dan een diepte kaartje maken.
    Zal hij vast blij mee geweest zijn.
    Ik vind het héél mooi, alles bij elkaar, dus met de labeltjes, het rood en het zwarte om hoogte/diepte te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie cadeautjes en een super stoere kaart voor Luke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele gave kaart voor je neefje.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien