woensdag 27 maart 2024

Kleurenkaartenteam: Donkerpaars met kraft.

Bijna eind maart en omdat het woensdag is, betekent dat Kleurenkaartenteam-dag, georganiseerd door Martina! Deze maand mocht Nancy een kleurtje bedenken bij het donkerpaars van vorige keer. Zij koos voor kraft, dus dat is de 2e kleur voor vandaag. Ik heb gisteren nog laat 2 kaartjes gemaakt.

Met Eline's cute animals en Karin Joan's eieren zijn het simpele kaartjes geworden, maar wel tijdrovend met het knippen van die priegelige stempelafdrukjes. Maar ik vind ze beiden wel geslaagd.

Vandaag staan de laatste stagebezoeken op het programma. Ik mag naar een bloemist en een kleding-distributiecentrum voor de eindbeoordeling van de leerlingen. Verder tussendoor naar school = werk, want ik wil nog wat leerlingen 'vangen' die nog opdrachten moeten inleveren. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in paars met kraft-kleurtjes, dus ik ga zo meteen eerst een blogrondje doen! Alle linkjes naar de deelnemers vind je op het blog van Martina.

Challenges;

CAS on Friday - Easter

CAS Colours & Sketches - #533




15 opmerkingen:

  1. super schattig deze 2 kaartjes enig zijn deze haasje! Succes voor vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een drukke dag op je anders vrije woensdag. Succes!
    Je kaartjes zijn heel leuk met al die paasfiguurtjes die uit de cirkels koekeloeren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen. Twee hele leuke kaartjes. De onderste heeft mijn voorkeur, die vind ik iets vrolijker.
    Succes vandaag net je bezoeken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke kaartjes in de KKT kleuren Colien....jij hebt veel knipwerk gehad!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha hier wordt in instant gelukkig van. Wat een leuke en grappige kaartjes.
    LIefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt! Top die haasjes met de eieren! Zal inderdaad wel even knippen zijn geweest! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze paas versie !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. twee toffe paaskaartjes in de KKT-kleuren!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes met de paashaasjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke paaskaartjes in de gevraagde kleurtjes!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes Colien, je schreef dat het knippen een priegelwerk was. Hihi ik dacht: ze hoeft ze niet te kleuren. Ik vind het wel hellend bedacht om de konijntjes alleen te stempelen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke uitwerking van de sketch. Zo grappig die diertjes die eruit piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Colien,
    Wat een leuke KKT-kaarten heb je gemaakt. Toen ik het kraft bij het paars bedacht, moest ik ook meteen aan Pasen en konijntjes of eieren denken...
    Leuk gemaakt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze heb ik blijkbaar nog gemist gisteren !
    leuke kaartjes heb je gemaakt, met deze leuke konijntjes, geslaagd werkje weer
    bedankt voor je deelname alweer, op naar de volgende
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee leuke en schattige kaartjes, zo leuk die konijntjes die uit de cirkels piepen.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien