zaterdag 16 maart 2024

Sarah daagt Colien uit #16.

 
Vandaag zijn Sarah en ik er weer met een uitdaging, #16 op de 16e van maart :) Ik kreeg een pakketje met stansjes toegestuurd met de opdracht; Maak met de stansjes en de 2 sets van Marianne Design (die Sarah en ik beiden in huis hebben) 2 kaartjes voor creatieve mensen.

Ik maakte de eerste met een heel oud papierpakket: Eline's huis. De merklap met geborduurde letters vond ik wel passend bij de naald en draad, ook al is de draad een andere kleur, haha. Ik zeette de lap vast met gestempelde speldjes. De klosjes garen onderin knipte ik uit ander designpapier. 

Het tweede kaartje maakt ik met de Layout cirkelmal van Marianne Design. Daarop de stansjes die ik van Sarah kreeg en nog wat uit de Craft Dates-set. Een heel ander kaartje, maar met evenveel plezier gemaakt.

Natuurlijk ben ik benieuwd wat Sarah gemaakt heeft en ga ik zo een kijkje nemen. Vanmiddag ga ik naar Breda, want er staat een fröbeldate bij Els gepland. Wat we gaan maken, is nog niet bedacht, we zien wel. Fijn weekend!



8 opmerkingen:

  1. Ik wist dat jou kaartjes SUPER leuk zouden zijn en dat is ook zo! Je gebruikte heel tof papier erbij en werkte de opdracht heel mooi uit.
    Joepie, dit is ons weer gelukt! 👍
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk.
    Creatief bedacht, deze creatieve kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jouw kaartjes zijn heel erg leuk geworden Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, creatieve kaarten heb je gemaakt. Leuk zoals je de cirkelstans hebt gebruikt bij de tweede.
    Veel knutselplezier vanmiddag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, de creativiteit straalt er van af. Leuk gedaan, ik ga nu bij Sarah kijken.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdaging Colien!
    Je kaartjes zijn prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,
    Wat een leuke uitdaging. Ziet er heel erg leuk uit die kaarten. Zo mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien