vrijdag 29 maart 2024

Paaseitjes-kaart.

De eerste Paasbrunch zit er al op, vanmorgen waren Rolf en ik welkom bij Ellen (m'n schoonmoeder). Het was gezellig én lekker. Het is eigenlijk een oude traditie om op Goede Vrijdag langs te gaan en een broodje te eten. Nu vond ze het wel fijn als we al 's morgens zouden komen, dan hebben we heel de middag nog voor onszelf.
Behalve een bloemetje nam ik ook dit kaartje voor haar mee. Ik maakte het naar >DIT< idee van Tineke van der Linden: een kaart met doosje waar paaseitjes in passen. 
Behalve het leuke papier, sticker en malletjes van Marianne Design gebruikte ik ook een plaatje van Beccy's Place voor deze creatie. De krokussen passen mooi bij het geheel en Ellen is dol op lila/paars.
Gisteravond spontaan naar een optreden van King Nun (een jong bandje uit de UK) geweest in Tilburg. Vooraf nog even wat spulletjes ingekocht bij de bloemengroothandel voor het komende praktijkexamen op school = werk. Vandaag verder een lekker rommeldagje, wat materialen sorteren/opruimen, flinke ronde wandelen met de honden, belastingaangifte invullen en vanavond staat er een film op de planning. 

4 opmerkingen:

  1. Een heel leuk en vrolijk kaartje en met de heerlijke paas eitjes erbij een leuke verassing.
    Gezellige paas dagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo met die eitjes erbij !!!!!
    Fijne dagen
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke paaskaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee en ideaal om mee te nemen. Leuke traditie om samen te lunchen/brunchen. Je hebt een lekker lang weekend en de eerste dag al goed besteed! Geniet nog van de komende 3 dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien