dinsdag 17 november 2020

Verjaardag-weggever 19 november.

Vandaag is het 25 oktober en over 3½ week ben ik jarig. Op 19 november hoop ik 52 jaar te worden Net als voorgaande jaren ga ik trakteren en organiseer ik een Verjaardag-weggever op mijn blog. Ook dit keer is deze actie grotendeels puur eigen belang: stapels brievenbusgeluk en heel veel inspiratie opdoen, hihi. Ik geniet daar elk jaar zo van en ik kijk er dan ook dit jaar weer naar uit!!

Wat moet je weten en doen om kans te maken op een verrassingspakketje?
  • Stuur me vóór of op donderdag 19 november een zelfgemaakte verjaardagskaart. Als je mijn adres nog niet hebt, mail me dan even via colien@kpnplanet.nl en dan zorg ik ervoor dat je m'n adresgegevens krijgt.
  • Doe je mee? Wees dan slim: Wist je dat je de kaartjes al vanaf 16 november met decemberzegels kunt versturen? Met de deze zegels verstuur je post tot en met 50 gram, in plaats van 20 gram. Dat scheelt toch in de kosten :)
  • Deel eventueel het plaatje van mijn candy (bovenaan dit blogbericht te vinden én in de linker sidebar) op je blog. Mag, hoeft niet...
  • Volg mijn blog (vind ik leuk, maar geen verplichting) of kijk er af en toe es op...
  • Laat hieronder óf op je kaartje weten of je kans wilt maken op het pakketje.
  • Zondag 22 november maakt ik bekend wie een verrassingspakketje heeft gewonnen.

14 opmerkingen:

  1. Leuk Colien! Ik zal het op mijn blog zetten!!
    En een kaartje krijg je natuurlijk!
    Groetjes suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Time flys !!!!
    Al weer 52 !!!!
    Nou kaartje komt eraan hoor !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Colien....je staat al in mijn sidebar
    en natuurlijk krijg jij een kaartje van mij.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha leuk Colien dat je weer gaat trakteren op je verjaardag...en natuurlijk stuur ik je een kaartje, niets is zo leuk dan veeeeeel verjaardagspost

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk krijg jij een kaart!
    En dank je voor de tip! Is dat al vanaf de 16e?? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk krijg jij een kaart! (als ik van jou je adres krijg. Ik heb een mail gestuurd).
    En ik vind het leuk om kans te maken op het pakketje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kaartje stuur ik jou sowieso wel, maar meedoen aan je vast heel erg leuke weggever hoeft niet. Ik heb al zoveel spullen ... ik kom soms dingen tegen die ik nooit gebruikt heb! Hoewel het bij mij nog heilig is als ik weleens kijk en hoor van anderen. Maar jij maakt vast iemand heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat van die decemberzegel wist ik nog niet..maar jij krijgt altijd een kaartje van mij...maar erg leuk dat je dit doet Colien, zo kun je heel vaak tegen 19 november naar de brievenbus lopen, en zijn Briep en Suus dan ook zo blij, als er weer post is ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke weggever Colien , doe graag mee hoor !!
    Doegh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeie tip van die decemberzegels, Colien!
    En ik doe graag mee!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je staat op mij kalender Colien! Een kaartje komt jouw kant op en ik doe graag mee met jouw weggever. Leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had net je verjaardagskaart klaar want je staat op mijn kalender en hij gaat dit weekend op de post.
    Lief dat je een weggevertje verloot, ik doe hier natuurlijk graag voor mee.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee. Maar wellicht gaat mijn kaart te laat zijn, want hij moet de deur nog uit. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mijn best en hoop dat de kaart op tijd is om mee toedoen. Groet, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien