maandag 23 november 2020

Mels 8 jaar.

Morgen is Mels jarig, maar vanwege de regels geen huis vol visite. Dus organiseerden Anne-Marie en Paul een 'On the road party' voor hem. Gisteren reden ze een rondje Westland en daarna Brabant om taart rond te brengen. 
De auto vol vlaggetjes, teksten met krijtstift op de ramen en gaan! Zie hier 'Sint Quint' en een blije, fris gedouchte Mels, hihi. Op de terugweg vanuit het westen lagen ze allebei te slapen...
Natuurlijk is alleen taart bezorgen niet leuk, dus had ik een heleboel cadeautjes voor de jarige ingepakt. Het ging in jungle-papier en dat bepaalde dat ik er een jungle-kaartje bij maakte. De vorm is weer een mal van de Action. Je kunt em stansen en dubbel vouwen voor een rond kaartje, maar ik zag er meteen een '8' in....
In de pakjes zitten allemaal knutselmaterialen, daar is Mels dol op en stond ook op zijn verlanglijstje. Na het uitpakken gingen alle spulletjes in de box en konden ze de route vervolgen. 

Bedankt voor alle reacties op mijn berichtje van gisteren over de strafport. Ik weet dat je kunt kijken om welke poststukken het gaat en dat heb ik ook gedaan. Ik zie foto's van 4 gewone vierkante enveloppen, dus geen afwijkende maten. Aangezien ik 58 enveloppen heb ontvangen en er heel veel vierkante kaarten bij zitten, zou ik op handschrift moeten gaan bekijken om wie het gaat en dan...? Nee, ik betaal voorlopig niet, ik ben er bekend mee dat er waarschijnlijk geen gevolgen aan vast zitten, maar ik wilde het gewoon even kwijt. En ik hoop mensen ervan bewust te maken dat het een kleine moeite is om de envelop vooraf te wegen en optimaal gebruik te maken van kerstzegels. 
Fijne nieuwe werkweek, allemaal!
Challenges;
2 Sisters on the Blog - Niet vierkant of rechthoekig
Creaties Suzan (op Facebook) - Figuurkaart


 

15 opmerkingen:

  1. Geweldig die snoetjes! En wat een supergave kaart en cadeautje! Op de post heb ik hieronder gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een énig idee en die koppies zeggen genoeg!! Jouw verwennerij ziet er gaaf uit en nog even over de post: ik heb naamstickers met adres die achterop mijn post gaan dus strafporto-berichten krijg ik zelf - is maar 2x gebeurd gelukkig en braaf betaald!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat super leuk zo'n on the road party. Wat een gaaf idee. En leuk om zo de cadeautjes overal op te halen. En leuk om alles zo in detail door te voeren met je jungle thema.
    Oh ja en jij zelf ook nog van harte met je verjaardag!! Ik las al dat je super verwend bent met kaarten. En ja jammer van die strafport.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel gezellig uit en dat vergeten de jongens nooit, goed idee met de acht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze ronde jungle kaart voor Mels zijn verjaardag Colien...en ook dat zal vast gezellig geweest zijn zo een 'on the road party'...leuk en feestelijk idee ook, en zo te zien had hij wel zin in..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke post. We moeten creatief zijn en dat deed de familie van Mels en jij. Zie die blije snoetjes! Geslaagd!
    Je creatie is super! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf idee is dit, kwam het tóch nog goed voor de jarige Mels! Leuke mal en inderdaad, je kunt er veel meer mee dan waar hij eigenlijk voor bedoeld is! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit leuk opgelost! Zo is een verjaardag nog leuker dan normaal. En Mels goed verwend natuurlijk.
    Zeker met zo'n prachtige kaart. Ik heb die mal ook maar dit was nog niet in me opgekomen. Goed ideetje.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat hebben ze leuk opgelost, en wat een verwennerij de kaart op zich is al een feestje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een avontuur voor de jongens denk ik. Echt superleuk. Je kaart is ook erg leuk. En wat die maten van de enveloppen betreft, maakt volgens mij niet uit. Gaat echt om het gewicht.
    Het is net 21.50 uur geweest en ik krijg weer een robotmelding. Ik doe nog en paar blogs en dan stop ik ermee. Misschien mag je inderdaad maar 50 blogs per 24 uur bezoeken of zo? Ik heb vannacht natuurlijk ook zitten bloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk idee voor de jarige Mels, wat een gaaf jungle avontuur! Zo heeft hij toch nog een hele leuke dag gehad!! Je kaart is ook erg leuk!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee deze verjaardagstour! De Jungle kaart en cadeautjes zijn superleuk. Voor knutselspullen is Mels bij jou aan het goede adres denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een gave verjaardagskaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk, deze bijpassende kaart, bij de kadootjes.
    Wat zullen de jongens moe geweest zijn, maar wel een onvergetelijke verjaardag denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart die met onze challenge mee doet, dank je wel.
    En ik heb nog even teruggelezen over de strafport. Toevallig ontving ik die van de week ook maar dan voor een kaart die ik zelf had verstuurd met 1 kerstzegel. Ik schrijf mijn postcode en huisnummer altijd achterop, juist om dit soort dingen tegen te gaan. Dat de jarige dit niet ontvangt. Ook ik vind dit heel raar omdat je al met kerstzegels post mocht versturen.....en ik betaal nooit.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien