woensdag 25 november 2020

Kleurenkaartenteam: Goud met warmgeel.

 

We zijn aan het einde van de maand en dat betekent verschillende uitdagingen. Die van Martina's kleurenkaartenteam is vandaag, morgen een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas. Maar eerst kleurt blogland goud met warmgeel, de kleurtjes die Sarah koos voor het KKT. 

Mijn kaartje is vanmorgen gemaakt. Gisterenmiddag en -avond had ik oudergesprekken en met de drukke dagen vooraf was het er nog niet van gekomen om eerder aan de slag te gaan. Maar het idee zat al in mijn hoofd, dus na de ochtendwandeling met Suus en Briep pakte ik een behangstaaltje in warm geel, een chevron-papiertje uit een blokje van de Action en de Gefeliciteerd-malletjes van Karin Joan om dit kaartje te maken.

Wil je meer creaties zien in deze kleurencombinatie? Kijk dan bij Martina voor alle linkjes, dat ga ik ook doen. Vandaag start ik met wat kerstversieringen in huis. De lichtjes buiten branden al, nu zijn ze binnen aan de beurt, want daar ben ik aan toe ;)

Challenge;

CAS Colours & Sketches - #398



26 opmerkingen:

  1. Toffe warme kaart voor het KKT-team!
    Moet via gsm reageren want volgens mijn antivirus heb jij een gevaarlijke webpagina... Tja...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart Colien. Mooie gouden strookjes en leuk papier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Colien!! En echt last minute nog (daar ben ik nooit zo goed in).
    En geniet van alles in kerstsfeer maken.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje met deze KKT kleurtjes Colien...leuke sketch en mooi uitgewerkt
    en ja lekker de kerstverlichting aan binnen, waarom niet, zo gezellig!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi jou kaartje, de gouden strookjes maken het heel leuk.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt in deze kleurtjes, leuke uitwerking van de sketch!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,

    Leuk hoe jij behangpapier kan combineren op jouw kaarten. Dat papiertje van de Action kwam ik ook nog tegen toen ik mijn eigen kaart ging maken... Vind dat die altijd zo'n mooi papier hebben...
    Leuke kaart maakte je er mee!

    Liefs
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met de gouden strookjes, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supersnel en dan ook nog mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen stress, geen gedoe, jij maakt gewoon een heel leuk kaartje met Deze moeilijke kleuren combinatie.
    Erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat maak jij het weer eenvoudig lijken ! helemaal leuk en tof kaartje is het zo geworden, mooi gemaakt
    helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
    op naar de volgende uitdaging (?)
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Leuk met die strookjes.
    Vandaag veel zonnige kaarten, dat was mijn bedoeling. Ik ben wel mezelf vergeten in het lijstje te zetten, kom je nog even langs bij mij? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi strak en grafisch dit kaartje en het behang heeft een hele mooie structuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Colien. Leuk in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met de gevraagde kleuren. We gebruikten hetzelfde papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kaartje! Eindelijk weer eens op je blog gekeken via de tablet dan wel te verstaan! Gaat nog steeds niet goed met mijn blog! Maar je kaartje is goed gelukt, en grappig dat je behangpapier hebt gebruikt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi resultaat, waar behangpapier al goed voor is.
    Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk om deze schets hiervoor te gebruiken, de stans doet het er goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, de druk van het laatste moment heeft bij jou heel goed uitgepakt! Wat een gave kaart zeg. Ik denk te moeilijk bij het KKT..
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card. Bright, Happy and Fun. I really like the Yellow monotone combination of texture and color. I also like the mixed media feel of your card with the Wallpaper. Thanks for sharing with us this week at CC&S

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vrolijk en zonnig kaartje. Dit papier heb ik ook, en zag het nog meer, maar niet aan gedacht om daar naar te kijken. De strafport houd mij nog wel bezig. Ik kreeg vandaag ook een kaart met strafport in de bus. Gekeken en het was een envelop met een decemberzegel erop. Ik heb bezwaar aangetekend. Vandaar dat ik nog weer aan jou dacht en misschien kun je hier nog wat mee. Mocht dit ook zo zijn dat er decemberzegels opzitten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien