zondag 1 november 2020

DT-dag Knutsels en Kadootjes.

 

Gisteren was ik een dagje naar Epe, waar ik op bezoek ging bij Monique, GerJanne, Hermien en Ingrid. Het was het DT weekend van Knutsels en Kadootjes en in het ruime 8-persoons huisje was het goed te doen om de anderhalve meter goed te handhaven. Nelly sloot een tijdje online aan, zodat we elkaar toch allemaal even gezien en gesproken hebben. Zo hebben we de challenge-kalender voor 2021 gezamenlijk samengesteld.

Natuurlijk gingen er wat Knutsels en Kadootjes mee. Die verpakte ik in deze toffe tasjes van de Zeeman. Ze waren een uitgangspunt om de fröbels ook in zwart/wit te houden. Ik pimpte voor alle dames  een zakje, waarin ik pepernoten deed. En ook ging er in elk tasje een notitieblokje:





Verder ging er in elk tasje een setje stempels én een challenge: ik daag de dames uit om een mooie, grote Graslelie-plant te kweken uit dit stekje: 
Ik ben benieuwd wie de meest groene vingers heeft ;)

Aan elk tasje een label met een Missees-afdrukje en de naam. Vastgeknoopt met leuke lintjes die weer hergebruikt kunnen worden bij het fröbelen.
Behalve de gevulde tasjes nam ik ook een eigen gebakken appeltaart mee, wordt een traditie. Net als de erwtensoep waar we tijdens de van genieten. Dit keer dus niet van Nelly, maar van Monique. Nét weer anders qua ingrediënten en van smaak, maar ook overheerlijk!

Natuurlijk hadden de dames ook elk een Kadootje voor mij en ging ik weer met een krat vol leuks naar huis. Daarvan kan ik zó genieten, het is elk jaar weer een feestje zo'n dag! Vandaag gaan Nelly en ik 'vergaderen' en de challenges voor 2021 bedenken voor het 4 Season Blog. Morgen start daar de een na laatste voor dit jaar, kom gerust kijken wat het thema is voor november. Fijne zondag!

Challenges;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT480


Try Stampin' On Tuesday - TSOT481


Freshly Made Sketches - FMS

.

Tuesday Morning Challenge - #578




19 opmerkingen:

  1. Wow dat was zeker gezellig!! Wat heb je een mooie presntjes gemaakt voor your "teamies" en de plant gaaf idee..we zullen het gaan zien in 2021 :). Fijne zondag, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er, zoals we inmiddels van jou gewend zijn, weer veel werk van gemaakt.
    Zo leuk om zo'n tasje vol leuke en lekkere dingen te krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Wow.....SCHITTEREND allemaal Colien!
    Ik hou hier zo van het zwart/wit en niet teveel poespas....echt heel erg gaaf gedaan!
    Jullie hebben weer heerlijk vergaderd en elkaar weer helemaal bij kunnen praten.
    Groetjes en ook vandaag met Nelly een hele fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful collection of journals! I love all the different designs and love the black and white theme! So pretty! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top zo'n dag !
    Heel leuk allemaal !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was vast een heel gezellige dag! Wat heb je de andere dames weer verwend met leuke attenties, gaaf gemaakt,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Colien, your bag of gifts for your friends are really pretty! Of course, I'm partial to the one where you used our Try Stampin' on Tuesday sketch. Great job! I'm glad you ladies had fun together! Thank you for sharing the different versions of your notebook covers with us! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een heel toffe dag! En wat een mooie presentjes heb je gemaakt en wat leuk om daar allerlei schetsen van challenges voor te gebruiken.
    Ik wil je iig bedanken voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schitterend pakketje. Of ik de meest groene vingers heb dat denk ik niet....maar ik ga mijn best doen! Het was supergezellig, de taart (zonder rozijnen😉 was heerlijk en we hebben weer een leuke challenge-agenda samengesteld. Ik kijk nu al weer uit naar volgend jaar en dan hopen dat we de Covid onder de knie hebben.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij is het echt een feestje die 'vergadering' van jullie. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt! En dan ook nog allemaal verschillend. Ben heel benieuwd wat voor een challenges er weer allemaal bedacht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit! Jullie hebben vast een leuke dag gehad met elkaar.
    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal weer voor leuks hebben bedacht voor volgend jaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Using tags is teh perfect way to address our sketch, Colien - love it! So very fun! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful book covers!!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You were busy! Great use of all the black and white. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je super leuke dingen gemaakt Colien! Dat moet een feestje zijn geweest met het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Wat knap! De notitie boekjes zijn stuk voor stuk Prachtig!
    Alle liefde en aandacht die je er ik stak, knap! Ik ben benieuwd hoe de graslelie bij ieder gaat groeien,heel leuke opdracht. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love the black & white designs on each notebook - thanks for using our sketch at Freshly Made Sketches on one!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love all of your black and white designs! So pretty! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien