maandag 30 november 2020

XOXO.

 Vorige week zaterdag heb ik tijdens de knutseldate bij Els verschillende afdrukjes van de Create a Smile stempeltjes ingekleurd. Je zag er vrijdag al wat monstertjes, vandaag zie je verschillende beestjes uit de 'Poppin' over' set. Ik maakte het kaartje voor Wende, zij is deze week jarig. 

Ook op de envelop een molletje. Op naar een nieuwe werkweek.... hopelijk ietsje rustiger als de voorgaande. Al weet ik dat de gebeurtenissen in mijn mentorklas van vorige week nog wel een vervolg krijgen... En a.s. vrijdag is de Sinterklaasviering, wat ook onrust geeft. Ik geef les in het voortgezet onderwijs, maar ook in de brugklassen is deze tijd best spannend voor sommige leerlingen ;)

Challenges;

Lift Challenge - Peek a Boo-card met bijpassende envelop

The Sketchy Challenge - #168





8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitwerking van de sketch! Erg leuk de diertjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag meteen dat het een kaartje voor de kiekeboe challenge was met die grappige dieren die uit hun holletje komen gepiept. Leuk hoe je deze twee uitdagingen gecombineerd hebt. Nu de uitdaging van je mentorklas nog.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk deze peekaboo met de grappige bosdiertjes en mooie enveloppe! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Colien en succes met de drukke tijden, ik ben het nog niet vergeten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk weer! En wat een mooi tape zit erbij! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie uitwerking vd sketch.
    Succes deze week, morgenmiddag ben je al over de jeugd😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig die Kiekeboe diertjes.
    Die onrust herken ik hier thuis ook.
    Het is even doorbijten tot aan de kerstvakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempelset is dat dan met al die beesten. Tof kaartje, leuk mey het washitape!
    Hier ook een drukke tijd. Blij als t januari is!
    Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Skechy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien