dinsdag 17 november 2020

Er is er een jarig.

Toen ik zaterdag de sketch bij CAS(E) this Sketch! zag, had ik meteen een idee wat ik daarmee wilde. De tekstmal van Karin Joan zat meteen in mijn hoofd. Hopelijk is de kaart CAS genoeg voor de challenge, want ik heb nogal wat confetti toegevoegd, haha. 

Gisteren gezellig geluncht met Mariken in haar lokaal. Ze heeft me hartstikke verwend met alvast een tof cadeau voor mijn verjaardag. Ik kreeg het nieuwe boek van Paperfuel/Karin Luttenberg: Dare to Doodle XXL met een aantal labels en fineliner. Superlief en ik ben er erg blij mee!


Challenge;

CAS(E) this Sketch! - CTS



9 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij van Mariken!
    Vrolijk kaartje vandaag.
    Je kaarten met de snorren zijn geweldig leuk!
    Zullen we zaterdag weer een uitdaging plaatsen? Het is afgeraakt! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf vrolijk kaartje! Wat lief van Mariken, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n lunch en dan ook nog zulke mooie cadeaus krijgen wat een geluksvogel ben je toch.
    Je kaartje is weer heel mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is enorm feestelijk, heel leuk gedaan!
    Fijn cadeau kreeg je, daar weet je vast wel raad mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is inderdaad perfect voor deze schets, heel erg leuk met al die vrolijke kleuren! En wat een lief cadeautje van Mariken, ze maakt zelf ook van die prachtige doedels. Ben benieuwd wat we van jou gaan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel gaaf deze kleurrijke kaart, supervrolijk! Leuk zo'n lunch samen en zeker fijn ook zo'n cadeautje krijgen. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het al, het was dus een kado, het boek😉.
    Ik vind dat deze kaart goed kan voor de challenge...... ik ben benieuwd wat de beheerders vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien