maandag 9 november 2020

Missees Monday.

 

Op Insta en Facebook kun je meedoen aan de Missees Monday challenge. Vorige week deed ik niet mee, want dat was de 1e maandag van de maand en die is gereserveerd voor het 4 Season blog. Maar deze week ben ik erbij met veel 'Shimmer and shine'.

Lastig om hier een foto van te maken, alles weerkaatst en ik zag ook steeds mijn eigen handen erin terug, haha. Het meisje heeft heerlijk roze haar, wat ik uit iridescent papier. De strik en het bovenkantje van haar top zijn zilver glitterkarton, daarachter glanskarton. Achter nog een stukje goudd glitter-washi tape en tot slot glimsteentjes als ketting. Een tekstje komt (misschien) nog wel als ik een bestemming weet. In ieder geval voldoende 'Shimmer and shine', lijkt me. 

Ik stanste de haren per ongeluk meerdere keren uit (het papier is zo dun, dat ik het niet in de gaten had), dus er volgen nog 2 kaartjes met de Missees. Maar morgen eerst het verjaardagskaartje voor Rolf, daarna nog een herfstkaartje en dan is het alweer kerstkaartjes-donderdag..... Fijne, nieuwe (werk)week, allemaal!

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS460



12 opmerkingen:

  1. Oh wauw, superleuk! Je mag wel een zonnebril meesturen met deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht ze is al klaar voor de kerst met alle glitters.
    Vond de stempel niet zo maar op deze manier is hij prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je missee ziet er heel tof uit met al dat glitter!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij jou heb ik veel gemist, maar nu alles weer bij gelezen.
    Mijn knutseltijd schiet er steeds bij in......maar het lijkt wel of jij jouw kaartjes zo uit je mouw schud, steeds maar weer.
    Heerlijke hobby en zo fijn om iemand blij te maken, zeker in deze tijd!
    Je maakt veel gebruik van de Missies, die heb je dus goed gekocht voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ze mooi, een echte Glamour Missee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Je hebt de sketch zo gaaf verwerkt. Ontzettend leuk. Jouw week zit ook vol (op het blog, bedoel ik, qua werk is dat elke week zo..) Voor je het wet is weer weekend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje met de glitters en deze mooie dame!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is like a little work of art! So pretty! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous design! All of the shimmer and sparkle is so wonderful. And she fits so beautifully in the sketch! Thank you for playing along at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien