dinsdag 10 november 2020

Mountainbikes in de lift.

 

Bij de Lift Challenge vragen ze kaartjes met een "splash of colour" en daarop een witte die-cut. Ik had vorig weekend een poging gewaagd tijdens de Knutsels en Kadootjes dag, maar dat werden uiteindelijk achtergrondpapiertjes, omdat de splash veel te groot was geworden ;)

Ik maakte kaartjes voor de 2 mannen die op 8 november november jarig zijn én allebei van fietsen houden. De eerste is (natuurlijk) Rolf en ik koos voor kleuren die bij één van de cadeautjes matchen. Het zijn handvaten met veel grip voor op zijn mountainbike.

Het tweede kaartje is voor Mike, hij is ook een fietsfanaat. Hij kreeg de handvaten niet, maar vond ze wel leuk voor de foto, haha!


Challenge;

Lift Challenge - #154

9 opmerkingen:

  1. gave kaartjes Colien, matchen goed qua kleur bij de handvaten.
    laat Mike je blogbericht maar niet zien, wordt hij vast jaloers...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die laatste zin!!!!😂.
    Mooie kaartjes, ik wil ook nog meedoen met de lift challenge, maar of het nog lukt??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 mooie kaartjes!
    Daar zijn de mannen vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik ben bezig met de uitdaging van de fietsen. Als het klaar is laat ik het weten! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, dat rood! Dat knalt zo lekker van de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergelukt deze twee! Valt soms niet mee een mooie splash te krijgen! Er zijn er verschillende hier in de prullenmand beland...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee heel krachtige kaarten voor twee sportieve mannen!
    De splashes zijn prachtig en de witte fiets en tekst hierbij echt gaaf.
    Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, dankjewel Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes voor de fietsliefhebbers.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook even op je blog langs, ik zag je kaart natuurlijk al op IG, maar ook hier even reageren.
    Wat een toffe uitwerking. Je kleuren zijn zo gaaf en stoer met het rood en zwart. Het fietsje...zi'n kaart die gewoon klopt.
    Dank je wel dat je weer meedoet met de Liftchallenge Colien!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien