maandag 16 november 2020

Reminder sketch-challenge op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 4 december kun je meedoen met onze uitdaging op het 4 Season challenge blog. Deze maand hebben we een sketch voor jullie:

Voor de reminder heb ik nog snorrenkaartje gemaakt. Met nog wat restjes uit de EchoPark paperpad, snorretjespapier en washitape van de Action en zelfgeprinte tekstjes:

En om de allerlaatste restjes uit het blokje van EchoPark op te maken, perste ik er nog een snorrenkaartje uit. Op de achtergrond een Action-papiertje met glimmende snorretjes en stropdassen en de zwarte snorretjes knipte ik uit een restje van de eerdere kaartjes. Het tekstje is van Marianne Design byMarleen.

En zo dus nog 2 snorrenkaartjes om zaadbalkanker onder de aandacht te brengen, zie mijn bericht van gisteren. 

Doe gerust (nog een keer) mee met onze challenge. Er kunnen nog wel wat deelnemers bij, je hebt nog even de tijd. Op naar een nieuwe werkweek en vandaag ga ik lekker lunchen met Mariken. Gewoon in de pauze, dus niks bijzonders, maar wel gezellig om even bij te kletsen :)


Challenge;

Cheerful Sketches - Novembersketch (2e kaartje)



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere snorrenkaarten. Die van gisteren is ook al zo leuk!
    Geniet van je lunch.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, stoere kaart Colien! Erg leuke uitwerking van de sketch! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het papier echt HE-LE-MAAL op is nu?
    Knap hoor, om het tot de laatste snipper te gebruiken.
    Deze 2 zijn ook weer erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn 2 supercoole snorrenkaartjes. Top gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze mannenkaart met de sketch gemaakt, die sketch ligt hier ook gereed om gebruikt te worden...ook het 2e kaartje heb je leuk gemaakt met de andere sketch..
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    Dt Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch wel heel erg leuk dit snorretjes-papier. En een goed moment om het uit de kast te halen. Je kaartjes zijn beide heel erg leuk. Stoer en modern en hele mooie kleurencombinaties. Veel plezier met Mariken vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaarten Colien!! Mooi om zaadbalkanker zo onder de aandacht te brengen. Mijn man heeft ook een neef die hier 1,5 jaar geleden mee te maken had. Gelukkig gaat het nu goed met hem en hoopt hij volgend jaar papa te worden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke snorrenkaart.
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Colien, dat zit altijd wel SNOR hier hihi. Mooie manier om zaadbalkanker op deze manier onder de aandacht te brengen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk! De snorrenkaarten, ik las net goisteren al, maar weer last van d erobot. Nu maar weer met mijn blogloze account reageren. Zo jammer..
    Ik ga wel meedoen hoor, deze week heb ik wel tijd, dus je ziet mijn bijdrage wel verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaarten Colien!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Hopelijk volgende maand weer.
    Groetjes
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien