woensdag 4 november 2020

Fröbelmiddag.


Afgelopen weekend was de DT-bijeenkomst van Knutsels en Kadootjes. 's Middags gingen we gezellig aan de fröbel en dankzij de ruimte in het 8-persoons huisje kon dat prima op afstand. Monique had een leuk envelopje met label gestanst, wat we konden bewerken met Distress oxide inktjes. Ik koos warme kleurtjes uit en leende van Monique een gaveset met allerlei kriebelbeestjes om te stempelen.

Ook maakte ik nog verschillende achtergrondjes met dezelfde stempelset. Ik was helemaal weg van al die motjes, bijtjes, mieren en torretjes. Helaas kwam het er (nog) niet van om er iets mee te maken, maar dat komt vast nog wel. 
Afgelopen maandag maakte ik bij Daniëlle de basis van 2 pop-up kerstkaartjes. Ik ga ze vandaag afmaken en dan zie je ze morgen. Want dan is het donderdag en t/m morgenavond kun je nog meedoen met onze pop-up challenge bij 52 Weeks to Christmas.
Vanmiddag ben ik weer vrijwilliger bij de kinderfilm. Deze keer staat Wickie de Viking en het magische zwaard op het programma. Ik heb een zwak voor Wickie en ben benieuwd hoeveel kinderen er vanmiddag komen. Mijn vaste maatjes met wie ik de filmmiddag normaal draai, zitten in quarantaine, dus ik hoop dat het me, samen met een invalkracht, lukt om beeld en geluid goed te krijgen en op tijd alle stoelen klaar te hebben staan. We gaan het zien!


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke envelopjes heb je gemaakt. En heerlijk Wickie de Viking, veel plezier & dat beeld en geluid komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Colien! Veel succes vanmiddag, komt vast goed! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave achtergrondjes heb je er mee weten te stempelen,,,grappig met al die insecten.
    Wickie, ja die vind ik ook nog steeds te lief!!!
    Succes in je eentje vanmiddag, maar jou kennende komt dat gewoon goed.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat zijn mooie, opvallende, warme kleuren.
    De kriebel beestjes horen natuurlijk helemaal bij deze tijd.
    Ik ben benieuwd wat je met de achtergrondjes gaat maken binnenkort.
    Succes vanmiddag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. succes deze namiddag!
    toffe achtergrondjes als basis voor nieuwe kaarten, vast leuk geweest samen aan de knutsel. Mocht dat dan nog bij jullie? zo raar he al die verschillende maatregelen in buurlanden...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt mooi geworden!
    Veel plezier bij Wicky. Dat waren nog eens tekenfilms...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien