donderdag 5 november 2020

52 Weeks to Christmas, week 45. Reminder pop-up kaart.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de uitdaging op het 52 Weeks to Christmas. Martina mocht het thema bepalen en zij koos voor: maak een pop-up kaartje.

Ik maakte ook deze week weer 2 reminderkaartjes. Afgelopen maandag maakte ik bij Daniëlle al de basiskaartjes, gisteren beplakte ik ze met plaatjes uit verschillende papierblokken van de Action. Op dit kaartje zie je papiertjes uit de nieuwe Frozen winter-paperpad van Marianne Design.




Dit 2e kaartje heeft hetzelfde twist-gedeelte. Dat was even puzzelen, maar als je niet te dik papier gebruikt, gaat het goed.

Doen jullie mee met onze uitdaging? Link dan je pop-up kaartje in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen met de wekelijkse uitdaging kan natuurlijk ook. Dat kan door je kaartje in te zenden bij het bericht van vandaag.

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas
Merry Little Monday Challenge - Anything goes

52 Christmas Card Throwdown - Fancy Folds

ABC Christmas Challenge - X = Xtra special



22 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Leuke pop-up-kaart!

    Fijne uitdaging die mooi uitgewerkt werd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten. Dit vind ik best wel een lastig model.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige pop-up kaartjes heb je gemaakt met zo'n verrassende binnenkant!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave pop-up kaart is het geworden Colien, heel mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zijn jouw voorbeeld pop up kaartjes Colien ...
    Ook ik heb me deze week aan dit modelletje gewaagd

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This clever folding is really very impressive and a real eye-catcher! In addition, the unfolded panel offers a lot of space for pictures, photos, text....
    Thank you very much to show us your stunning card at 52CCT! Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, weer prachtige pop-up kaarten, super ! Ik heb jouw kaartje van vorige week als inspiratie gebruikt, bedankt ! :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie pop-up kerstkaarten Colien. Ik heb dit model nog nooit geprobeerd, het lijkt me zo moeilijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle twee heel mooi en veel.zorg afgewerkt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaarten ! Model om te onthouden !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kaartjes zien er wel heel spectaculair uit! Wat een verassing voor de ontvangers... superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaarten Colien, zo'n leuk model is dit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige pop up kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk! EN ddan ook nog twee. Ik heb het model ook eens gemaakt en het popup gedeelte bleef bij mij scheef zitten. Misschien te dik papier gebruikt dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke pop-up kaarten heb je gemaakt Colien!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee hele gave pop-up kaartjes heb je gemaakt Colien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Beautiful card, really awesome!!!
    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a beautiful card with some lovely fancy folds :-))
    Thanks for playing with us at the 52CCT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a great interactive card design! Thanks so much for joining us at The Merry Little Christmas Challenge Blog! Hope to see you again soon!
    Rachelle : ) DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien