zaterdag 21 november 2020

Colien daagt Sarah uit #11.

Yeah, daar zijn we weer: vandaag daag ik Sarah weer uit. Het is even geleden, maar dat mag de pret niet drukken. Het is uitdaging #11 en dit keer vroeg ik haar om een niet vierkant of rechthoekig kaartje te maken met de papiertjes en fietsjes die ik haar opstuurde:

Het zijn stoere papiertjes die in het pakketje zitten, maar vrij neutraal, je kunt er alle kanten mee op. Een tweede kaartje was dan ook snel gemaakt en zo heb ik beide fietsjes en geprinte tekstjes gebruikt. Dit tweede kaartje is dan wel rechthoekig:
Beide kaartjes maakte ik met mallen van de Action. Daar komen de papiertjes overigens ook vandaan. Ik gebruikte ze niet zo vaak, omdat ik ze niet zo handig in Big Shot stansmachine passen. Maar nu met de A4-platen is het een makkie, zo fijn!

Straks even naar Breda, aan de fröbel met Els en vanavond komen mijn ouders hier eten nog ter ere van mijn verjaardag. Later vandaag zal ik ook bekend maken wie mijn verjaardag-weggever heeft gewonnen, tot straks!!




13 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Colien. Die grote snijmallen zag ik nog niet eerder. Ze zijn tof. Het is echt heel leuk papier, ik ga het zeker nog verder opgebruiken. Geniet nog na van je verjaardag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn deze ook leuk. (Kom net bij Sarah vandaan)
    De vorm van de eerste is leuk bedacht, niet vierkant of langwerpig hoeft niet altijd heel moeilijk te zijn, zo zie je maar weer.
    Bevalt je nieuwe stans machine goed??
    Volgens mij is het echt een super kado geweest voor jou?
    Veel plezier dit weekend, zo blijf je héél lang jarig, heeft ik z'n voordelen hè, jarig zijn in deze tijd. 🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes, geniet nog van je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk allebei, inderdaad lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke materialen voor de uitdaging Colien! En mooie kaarten heb je ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Colien, kom jij zomaar even naar Breda? Gezellig daar woon ik ook ;P Twee toffe kaarten heb je gemaakt, leuk ook dat eerste model. Die teksten zijn zo leuk bij de fiets. Heb je een leuke verjaardag gehad? Veel post denk ik zo hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaartjes Colien, kijk zo heel die nieuwe stansmachine je al veel voordeel opgeleverd!!
    fijn weekend Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten met hele mooie papiertjes. Leuk ook de tekstjes er bij.
    Zo te lezen heb je een erg leuke dag (gehad))vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaartjes, de fietsjes zijn geweldig ik zag ze ook al bij Sarah.
    Fijne avond,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaartjes zijn super Colien.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaartjes Colien! Allebei zijn ze super! Ik ben nog niet bij Sarah geweest..
    Gezellig dat je ouders kwamen eten. Het is een beetje behelpen met de verjaardagen.
    Was het leuk bij Els? Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien