woensdag 18 november 2020

Dare to Doodle XXL.

Het toffe boek Dare to Doodle was zo inspirerend dat ik maandagavond meteen aan de slag ging met de challenge. Die was al wel op 1 november gestart, maar ach... ik spring gewoon vanaf de 17e in. Het thema van gisteren was 'Food' en ik gebruikte er een label voor dat in het pakketje van Mariken zat.
Hier zie het overzicht van de 30-days-challenge van Karin Luttenberg / Paperfuel. Voor vandaag staat er 'Plants' en ook die durfde ik aan. Zeker met de leuke voorbeelden die je kunt vinden in het boek is het goed te doen. Ook de plantjes tekende ik op een label:

Harstikke gezellig om een keer aan een cadeautje te hangen.Die voor morgen is ook al klaar, want vandaag komt het er niet van: ik ga kwarktaartjes en monchou-glaasjes maken om te trakteren op school = werk morgen. En ook nog appeltaart om morgen bij de familie langs te brengen: taart-on-tour... Ook wil ik vanmiddag weer een flink stuk gaan fietsen, het is hartstikke mooi weer, en als het lukt nog wat kerstverlichting ophangen. Het is nu zo saai als je einde van de middag/begin van de avond in het donker thuis komt, op naar wat gezelligheid!



7 opmerkingen:

  1. Heel gaaf zijn je labels, dit is vast niet je eerste keer of wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi labeltje en dat zelf getekend, prachtig.
    Ik wens je voor morgen een fijne verjaardag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit label gemaakt ...echt leuke cactusjes erop getekend
    en veel plezier met je verjaardags traktaties voor morgen ...
    hopelijk krijg je lekker veel kaartjes dat maakt je dag nog feestelijker...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Tja kerstverlichting, ik ga in het weekend ook in de tuin aan de slag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat knap is dit. Heel mooi en goed gelukt zeg. Je bent lekker actief geweest en de taart on tour is een leuk idee. Kan ik helaas niet doen, wordt wel een heel groot en lang rondje. Maar als je familie allemaal in de buurt woont: tof idee!
    Fijne oudejaarsavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke labels!!
    Dit is geen miskoop geweest (of was het een kadootje, dat boek?
    Je maakte er in ieder geval mooie labels mee, handig voor je voorraad

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien