woensdag 11 november 2020

Wiebelende hamsters.

Morgen is er weer een jarige leerling in de mentorklas. Deze wiebelkaart met hamsters maakte ik alvast voor Gerben. Ik geef hem morgen tijdens de mentorles, ben benieuwd wat hij ervan vindt. Er zijn 2 hamsters op te zien, beetje symbolisch, omdat Gerben tweeling is met Martijn. Maar die is zaterdag pas jarig. Ik zie jullie bedenkelijke gezichten voor me en ja: het was afzien voor hun moeder 13 jaar geleden.... Martijn z'n kaartje zien jullie vrijdag, iets heel anders, maar ze zijn dan ook twee-eiig ;) 

Vandaag een vrije woensdag (al heb ik nog wel 2 telefoontjes gepland staan met ouders, maar dat hoeft niet lang te duren), dus kan ik op mijn gemak aan de slag met de kerstkaartjes voor morgen. Het idee zit al in mijn hoofd, da's wel handig. Verder hoop ik nog iets actiefs te gaan doen naast de wandeling met de honden. Hopelijk is het net zulk lekker weer als de afgelopen 2 dagen....


Challenges;

Marianne Design - Wiebelkaart

Gebruikte materialen;

COL1489 - Eline's hamster

PB7059 - Papier Autumn Whispers

CR1336 - Herfstbladeren

Dutch Card Lovers - Moodboard

Creaties Suzan (op Facebook) - Figuurkaart 

AAA Birthday - For a child

25 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje! Geniet van je vrije dat vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergave wiebelkaart! Heel mooi herfsttafereel en de hamstertjes zijn te gek! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinig wiebelkaartje, ben benieuwd naar de variant voor Martijn, gezellige vrije dag toegewenst, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart! Alleen al de titel spreekt tot de verbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en wat zullen ze wiebelen met z'n tweeen.
    Een tweeling maar toch op een andere dag jarig ,heel bijzonder.
    groetjesMarjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe hamsters, Colien! En heel bijzonder, een tweeling met ieder een eigen verjaardag. En niet eens 2 dagen na elkaar...die moeder heeft echt afgezien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuk geworden, niet te hard wiebelen valt alles eraf.
    Gezellig dat je mee doet met onze "wiebel" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat deze tweeling toch ieder een eigen verjaardag heeft. Dat heeft moeders toch goed gedaan.. De kaart voor Gerben is in ieder geval al geweldig leuk, ben benieuwd naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer schattig Colien, hopelijk vindt Gerben dat ook.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje voor Gerben, en zijn broer mag nog een paar dagen wachten dus.
    Bij mijn zus en mij zat er maar 5 minuten tussen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou versie van de schommelkaart met de hamstertjes erop is ook heel gaaf geworden, super leuk gemaakt! Wat apart om tweeling te zijn, maar dan toch allebei op een andere dag jarig te zijn. We zijn benieuwd naar je andere kaartje. Hopelijk heb je genoten van je vrije dag!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige wiebel/schommelkaart, hele mooie herfstkleurtjes!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige wiebelkaart Colien met de leuke hamsters!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog
    Creaties Suzan FB

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart voor Gerben met de Hamsters, nu begin ik nieuwsgierig te worden naar de kaart voor Martijn
    Gezellig dat je meedoet met de "wiebelkaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart! Het is hier al 3 dagen potdicht door de mist. Niet leuk meer. Hopelijk knapt het nu wat op.
    Fijne avond, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een leuke wiebelkaart heb je gemaakt voor Gerben, wel heel bijzonder dat zijn tweelingbroer twee dagen later is geboren, dat is wel heel bijzonder. Hopelijk heb je nog kunnen genieten van het mooie weer, ik heb het zijdelings mee gekregen door mijn nachtdienst, maar hier heeft de zon heerlijk geschenen. Ik hoop bij jullie ook..Tot morgen met je kerstkaartje, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke hamster wiebelkaart Colien, apart een tweeling jarig op verschillende datum ;-)
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, nee!!!! Horror, zo'n bevalling!!
    Eigenlijk vind ik dat hun moeder ook wel een kaartje verdiend heeft 😉
    Leuk hoor, met de 2 hamsters, ik denk dat hij er wel blij mee zal zijn.
    Lekker vrij geweest vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh weet je dat ik dat hoopte, dat Guus en dag later geboren zou worden dan Tieme. Maar in het ziekenhuis hebben ze gewoon de vliezen gebroken en Guus een beetje geholpen naar buiten te komen. Anders was het vast de volgende dag geworden. Je kaart is super!! Echt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a fun rocker card, perfect for a child. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn echt heel erg leuk, de wiebelende hamsters!!En ook echt herfst, leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een onwijs leuke kaart!! Dankjewel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi...geweldig die hamsters.Heel leuk gedaan. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. EEEEK! Such a sweet card. Thank you for joining us at AAA Birthday, hope to see you join again. Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien