maandag 26 juni 2023

3 x Fietskaart.

Peter was ook de 24e jarig en voor hem maakte ik een fietskaartje. Omdat ik de drie papiertjes in dezelfde afmeting had gesneden, kon ik ze combineren en ontstonden nog 2 extra kaartjes.


Vandaag gaat de laatste lesweek van dit schooljaar in. Volgende week nog projecten en dan nog een 'rommelweek' met allerlei andere zaken die geregeld moeten worden, maar dan zijn er al geen leerlingen meer op school = werk. Sjonge, wat gaat het snel! Gelukkig wordt het wat koeler deze week, gisteren was iets té, maar ik heb wel heel wat kaartjes kunnen maken en versturen. Heerlijk in de koele (23°C) woonkamer. De honden lagen ook lekker languit op de stenen vloer binnen...

Challenges;

2 Sisters on the Blog - Mannenkaart + hobby




 

11 opmerkingen:

  1. super leuke kaartjes...succes met de laatste loodjes op school.
    Liefs Annemarie enMerit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....gave kaartjes Colien....ben er helemaal weg van!
    Groetjes en succes met de laatste loodjes op school,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dan kan je zomaar ineens 3 kaartjes maken.
    Hele slimme voorbereiding, door de papiertjes zo te snijden dat je ze allemaal kan gebruiken.
    Leuk, de fiets erop, die kan jij goed gebruiken, met al die fiets fans in je buurt.
    Floor lag gisteren vol in de zon, maar na 3 minuten ging ze toch naar binnen om languit in de gang, op de plavuizen te gaan liggen.
    Ik was lekker aan het werk, in een, met airco gekoeld ziekenhuis, heerlijk gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten. Echt prachtig gedaan. Succes met de laatste loodjes op school.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke fietskaarten heb je gemaakt Colien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi.... leuk, zelfde sketch vandaag! En ik schreef het al: Aftellen naar de zomervakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great set of cards! I just love that bike! So fun! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Colien,
    Wat een leuke serie fietskaarten werden het! Ik maakte dit weekend ook een fietskaart voor een jarige...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk en meteen 3 kaartjes erbij!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien