vrijdag 9 juni 2023

Restjes-kaarten en voorstelbericht bij Knutsels en Kadootjes.


De kaart voor Remco, die ik afgelopen woensdag op mijn blog plaatse, maakte ik tegelijkertijd met de 2 kaartjes die ik vandaag laat zien. Het zijn de laatste restjes van het 'Mannen blijven jongens'-papier. Dit bovenste kaartje gaat naar Hans, hij werkt vandaag voor het laatst, daarna hoeft hij de wekker niet meer te zetten... 

En dit kaartje is zomaar. Ik vond het plaatje te leuk om zomaar in de oud papierbak te gooien, wat ik met de laatste snippers wel deed. Wie weet wanneer het eens van pas komt.

En in de blogtitel staat het al: vandaag staat er een voorstelberichtje van Nelly en mij op het Knutsels en Kadootjes blog. Vanwege het 10-jarig bestaan stelden Monique en GerJanne zich 2 weken geleden nog eens voor, vorige week waren Ingrid en Hermien aan de beurt en vandaag kun je dus iets meer te weten komen van Nelly en mij. Zo kun je het gehele designteam nog wat beter leren kennen én leuke prijzen winnen. Kijk maar eens op het K&K-blog hoe je kans maakt.. 

Vandaag komt schrijfster Chinouk Thijssen onze schoolbibliotheek openen, de gouden schaar ligt al klaar op het blinkende kussen. Ik hoop er nog wat van mee te kunnen krijgen, want ik ben nog druk met de praktijkexamens. Ik heb gisteren het lint gespannen dat ze mag doorknippen en natuurlijk ook alvast een boeketje voor haar klaargezet. Nog niet alle schappen staan vol, maar dat gaat nog gebeuren voordat het volgende schooljaar start. 

Challenge;

Sunday Stamps - SSC310



7 opmerkingen:

  1. Weer twee hele stoere jongens/mannen kaarten, ik hoop dat je tijd vind om bij de opening te zijn , het ziet er al heel feestelijk uit, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voelt altijd goed, om restjes dp weg te werken.
    Het zijn echte mannen kaartjes, ze zijn alle 2 erg leuk.
    Succes vandaag en dan lekker weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes
    tof, die schaar en lint, is meteen heel feestelijk
    grtjs,martin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee gave kaarten en ook je kerstkaarten waren plaatjes Colien. Hopelijk vind je tijd om een stukje van de opening mee te krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card! Love the fun colors and design. Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun retirement card!! Thanks for playing along with our "panel love" sketch challenge over at Sunday Stamps! You rocked our sketch with your fun "men remain boys" papers!! Deb Horst, DT #SSC310

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute, Colien, LOVE the rich colors in your panels! Such great festive elements, too! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien