donderdag 22 juni 2023

52 Weeks to Christmas, week 25. Sarah daagt Colien uit #14.



Ook op deze kerstkaartjes donderdag heb ik me laten uitdagen door Sarah. Na vorige week is vandaag uitdaging #14 aan de beurt. Ik kreeg 2 x dezelfde afdrukjes van Hello Bluebird én 2 x uitgestanste bergen opgestuurd. 

De opdracht was uitgebreid: Maak met de kerstman, de rendieren, de wegwijzer en de bergen twee kaartjes. Ik wil ook HO HO HO op beide kaarten zien. De kaarten mogen op elkaar lijken, maar zorg toch voor een verschil, zodat ze uniek zijn.

Ik kleurde de afdrukjes al verschillend in (met alcoholmarkers) en bedacht dat bij het ene kaartje de kerstman met zijn Donder en Bliksem in de sneeuw zouden glijden en bij het andere kaartje ze door de lucht zouden gaan zweven. 

Op het bovenste kaartje zijn de letters HO HO HO van Gummiapan, op dit tweede kaartje van Studio Light. De luchten maakte ik met Distress Inkt. Als finishing touch nog wat kleine accenten aangebracht met een witte gelpen. Het waren best bewerkelijke kaartjes om te maken, maar ik ben blij met het resultaat. Natuurlijk ga ik bij Sarah kijken wat zij heeft gemaakt.

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je één van mijn kaartjes en eentje van Miranda, maar ook de andere dames uit het designteam hebben weer hun best gedaan. De linkjes naar hun blog vind je op het 52WTC-blog. 

Vandaag weer 2 groepen bij het praktijkexamen. Voor mij heel objectief beoordelen, want deze leerlingen ken ik niet.

Challenges;

Girlz Creative Christmas Challenge - Tekst als focal point (HOHOHO)

ABC Christmas Challenges - L = for Lots of Layers



15 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuk setje is het geworden!
    Fijn die uitdagingen met Sarah!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met deze geinige stempeltjes,
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige kerskaartjes Colien met leuke stempeltjes
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien, ze werden super leuk! Heel tof om 1slee in de lucht en 1 slee op de grond te doen. En mooi met het blauw. Ik koos dan weer voor rood en een subtiele aanpassing. Binnenkort kunnen we zomerse kaarten maken, dat past beter bij de tijd van het jaar. ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw twee kaartjes voor e opdracht zijn heel leuk Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Zo schattig die stempeltjes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kerstkaarten volgens de opdracht met een subtiel verschil gemaakt Colien. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel leuke kaarten met die schattige afdrukjes, Colien! Leuke uitdaging met Sarah!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat was inderdaad een uitgebreide opdracht. Alle twee kaarten zijn leuk en volgens mij ben je helemaal geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zag ze gisteren bij Sarah, deze zijn ook super leuk geworden...1x onderweg...en 1x geland....grappig gedaan met het touwtje tussen de rendiertjes en de slee.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke opdracht.
    Wel moeilijk, je moest vast meerdere keren kijken wat ook alwéér precies de opdracht was hihi.
    Zo zijn super leuk geworden.
    Ze lijken inderdaad op elkaar, maar ze zijn los van elkaar ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van jou zijn ze ook heel leuk geworden Colien. En je hebt er weer twee kerstkaarten bij. Dat is mooi meegenomen.
    Fijn e dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt en opdracht geslaagd , denk ik zo.
      Groetjes van Marian.

      Verwijderen
  13. So cute!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien