zondag 18 juni 2023

Designpapier-inspiratie bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 6 weken dagen we je uit om een kaartje te maken, waarop je duidelijk te zien is dat je je laat inspireren door het designpapier. Ik koos voor een heel oud achtergrondpapier met dino's erop en die komen dan ook weer teug op de cirkel.

Omdat het een vrij snelle kaart was en ik nog een stuk papier overhield, maakte ik een tweede kaartje. De bovenste kaart gaan naar mijn zwager, die voelt zich oud (al is ie ruim 10 jaar jonger dan ik...), het tekstje is om hem te plagen. Het 2e kaartje is voor de voorraad.

Doen jullie mee met deze leuke challenge? Dat kan t/m vrijdag 28 juli en de winnaar mag iets leuks uitkiezen op onze prijzenpagina.

Vanmiddag gaan we Vaderdag vieren met een BBQ bij mijn zus in de tuin. Mijn ouders wonen daar dichtbij, dus ze kunnen op de fiets komen en lekker genieten. De kaart die ik voor ons pa heb gemaakt namens ons allemaal zien jullie komende week wel verschijnen. 

5 opmerkingen:

  1. Hei toffe kaart. Zo leuk gedaan.
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes Kom kijken voor meer info Creative Groetjes Claudia
    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes
    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave dinokaarten Colien. Benieuwd hoe je zwager reageert hihi. Als ik bij knutsels en kadootjes op je link klik krijg ik te zien dat jouw blog verwijderd is en niet langer bestaat? Op je foto geklikt en dan kom ik wel hier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, zal je zwager blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge.
    Ik ga zeker meedoen, helemaal nu we ruim de tijd hebben.
    Haha, grappig om de eerste kaart naar je zwager te sturen, zal hem leren😉
    Het zijn leuke kaartjes en volgens mij heb je de Dino's 2x uitgestanst om ze daarna weer op deze manier in elkaar te zetten, dus dan kan je net zo goed nog een kaartje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw.... ik vind die tekst zo gaaf voor je 'oude' zwager...hihihi...Je kaartjes zijn beide heel leuk. Dat papier is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien