zaterdag 10 juni 2023

Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs.

Vandaag mag ik mijn gastdesignerkaartje laten zien wat ik maakte voor Carlin's kaartenparadijs. Een tijdje geleden stond ik in de top 3 met DIT kaartje en kreeg ik een uitnodiging om een kaartje te maken voor het 5 jarig bestaan van het blog. Het thema is HOUT en BLOEMEN.  5 Jaar is een Houten jubileum en onder het symbool van de bloemen zijn dat Madeliefjes. Je ziet beiden terug op mijn kaartje. 

Ik ben benieuwd wat de ander gastdesigners hebben gemaakt. Meedoen met deze uitdaging kan t/m vrijdag 30 juni.

De opening van de bibliotheek op school = werk was zeer geslaagd. Wat een tof mens is Chinouk Thijssen! Eerst vertelde ze haar verhaal (aan ruim 300 leerlingen die muisstil luisterden) hoe ze tot schrijven is gekomen, daarna las ze een stukje voor en beantwoorde ze vragen van leerlingen. Vervolgens knipte ze het lintje door en ging ze nog enthousiast in gesprek met en klein groepje leerlingen. Superleuk hoe ze reageerde toen ze zichzelf spotte op de (door mij ontworpen) poster! Ook was ze enthousiast over het bloemetje wat ze kreeg. Over 2 weken komt ze weer op bezoek om voor te lezen aan de eerstejaars. En dan mag ik dus weer een bloemetje voor haar maken ;)

Challenges;

Create Sketchy Girls - Sketch

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke en stoere kaart gemaakt met het hout en de bloemen.
    Grooetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat de opening van de bibliotheek zo'n succes was, altijd leuk als al die inspanningen vooraf zich ook uitbetalen in een geslaagd evenement.
    Je kaart vind ik geweldig, erg leuk hoe je de in mijn ogen lastige sketch hebt toegepast.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje dat je hebt gemaakt als gastdesigner voor Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt ervoor.
    Leuk om een bekende auteur uit te nodigen voor de opening van de schoolbibliotheek. Mooie foto's.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk voorbeeldkaartje met hout en bloemen, wist niet dat madeliefjes bij een 5 jarig jubileum hoorden
    Mooie opening op je werkplek , tof dat ze nog eens komt voorlezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart heb je als gast-designer gemaakt Colien. Toffe uitwerking van de sketch. Leuk dat de opening zo geslaagd was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Colien bedankt om voor Carlin's Kaartenparadijs onze gastdesigner te willen zijn.
    Je kaart gaat vast vele mensen inspireren. Het is zo'n mooi voorbeeld van de combinatie van hout + bloemen en het zijn zelfs nog madeliefjes geworden.
    Echt knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart. Echt prachtig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonderful card. Really great. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)
    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes
    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien